اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بررسی فعالیت‌های جهادگران برای مبارزه با کرونا در برنامه «همه‌باهم»

مسئول گروه جهادی راه کربلا گفت: فعالیت‌های جهادی جهادگران در مبارزه با کرونا هر شب در برنامه تلویزیونی « همه‌باهم» روی روی آنتن زنده شبکه افق می‌رود.

بررسی فعالیت‌های جهادگران برای مبارزه با کرونا در برنامه «همه‌باهم»

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، چند روزی است که برنامه تلویزیونی «همه باهم» از شبکه افق پخش می‌شود. این برنامه تلویزیونی ویژه فعالیت گروه‌های جهادی است که به همت جمعی از جهادگران هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن زنده شبکه افق می‌رود.

 محمد امیر بزرگیان مسئول گروه جهادی راه کربلا از متولیان این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: پس از شیوع ویروس کرونا ما برنامه «همه با هم» را  با رویکرد امید آفرینی و حل مسئله به جای ترس و انفعال، آغاز کردیم. 

مسئول گروه جهادی راه کربلا در ادامه گفت: اولویت این برنامه حضور جهادگران فعال در مبارزه با کرونا بوده و تاکید برحضور مردمی و جلوگیری از حضور چهره‌ها است. مردم با این برنامه مستقیم در ارتباط هستند و می‌توانند فعالیت‌های جهادی را معرفی و رسانه‌ای کنند. 

بزرگیان افزود: برنامه همه با هم تاکید بر مشارکت همگانی و حداکثری در مبارزه با کرونا دارد و  تاکید بر مشارکت مالی در اولویت دوم است.

وی تاکید کرد: این برنامه سه بخش کلی دارد، نشان دادن فعالیت‌های جهادگران در شهرهای مختلف اعم از تولید ماسک، ضدعفونی کردن، غسل دادن میت های مبتلا به کرونا، تولید آبمیوه، تولید محتوای درسی و... ، مصاحبه با افراد و گروه‌هایی که کاری متفاوت انجام داده‌اند و مصاحبه با یکی از پزشکان جهادی فعال در عرصه کرونا. 

بزرگیان در پایان گفت: افراد و گروه‌های جهادی که کار ویژه‌ای انجام داده اند می‌توانند از طریق ارتباط با پایگاه اطلاع رسانی جها گران به آدرس jahadgaran.org و یا صفحات مجازی برنامه همه‌با هم سوژه‌های خود را معرفی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول