اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سانتریفیوژهای نطنز در حال چرخش هستند/ دومین نمونه اولیه ماشین سانتریفیوژ IR9 ساخته شد

شرکت تکنولوژی سانتریفیوژ ایران در روزهای آغازین سال ۹۹ اقدام به ساخت دومین نمونه اولیه ماشین IR9 و زنجیره اولیه ۱۰ ماشین IRS کرد.

سانتریفیوژهای نطنز در حال چرخش هستند/ دومین نمونه اولیه ماشین سانتریفیوژ IR9 ساخته شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس٬ مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن (نطنز) در نوروز ۱۳۹۹ کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بر این اساس٬ با همت و تلاش شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان متعهد و خدمتگزار مجتمع غنی‌سازی شهید مصطفی احمدی‌ روشن (نطنز) و همگام با سیاست‌های صلح‌آمیز سازمان انرژی اتمی ایران در حوزه غنی‌سازی و تولید ماشین‌های سانتریفیوژ مورد نیاز غنی‌سازی اورانیوم کشور، شرکت تکنولوژی سانتریفیوژ ایران (تسا) به عنوان طراح و تولید کننده نسل‌های مختلف ماشین‌های سانتریفیوژ، در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ نیز همچون گذشته با حداکثر توان و بدون وقفه در انجام این ماموریت مشغول به فعالیت است و با ساخت و مونتاژ ماشین‌های نسل جدید جهت ایجاد زنجیره شاهد ماشین IR6 و ساخت دومین نمونه اولیه ماشین IR9 و ساخت زنجیره اولیه ۱۰ ماشین IRS طبق فرآیندهای تکوین محصول، در پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری خواهد برداشت.

 

 

سازمان انرژی اتمی ایران روز شنبه دوم فروردین ماه سالجاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بخش‌های فنی، تخصصی و خدمات‌رسان صنعت هسته‌ای نظیر مجتمع پژوهشی ایران مرکزی یزد، نیروگاه اتمی بوشهر، مرکز تابش گاما، مجتمع تولید آب‌سنگین خنداب، تولید سانتریفیوژهای جدید و تحقیق و توسعه در سایت شهید احمدی‌ روشن (نطنز) و... در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ با اهتمام و جدیت بیشتری مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی مستمر به هم‌میهنان است و این امر مهم بنا بر اهداف و رسالت اجتماعی سازمان انرژی اتمی، با حداکثر امکانات و تجهیزات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول