اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم سزاوار خدمت صادقانه هستند/ هیچ عاقلی کمک دشمن را قبول نمی‌کند

امام جمعه موقت ورامین گفت: تاریخ در مورد عملکرد مسؤولان قضاوت خواهد کرد و مردم ما سزاوار خدمت صادقانه مسؤولان هستند و امید است در آینده بهتر از گذشته خادم مردم باشیم.

مردم سزاوار خدمت صادقانه هستند/ هیچ عاقلی کمک دشمن را قبول نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامیت ظهر امروز در مطالبی که به عنوان «پیام جمعه» ارائه کرد، با تبریک ایام شعبانیه، تمام درس‌ها و آموزه‌های مکتب حسینی(ع) را آموزنده و حیات‌بخش دانست و اظهار داشت: در مقابله با ویروس کرونا همه باید در عمل به وظایف خود کوشا باشیم و  امروز پزشکان و پرستاران در خط مقدم این مبارزه قرار دارند و به رسالت تاریخی خود عمل می‌کنند.

وی افزود: متمکنین و توانمندان نیز می‌توانند با کمک‌های انسان دوستانه خویش در مقابله با کرونا گام بردارند و آحاد مردم نیز در این راستا باید با عمل به توصیه‌های بهداشتی و مراقبت از یکدیگر نقش آفرینی کنند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امروز همه در معرض آزمونی بزرگ قرار داریم، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم از این امتحان الهی سربلند بیرون آییم.

حجت الاسلام محمودی مسؤولیت مدیران و مسؤولان کشور در تمام رده‌های مدیریتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه مسؤولان در معرض آزمونی سخت قرار دارند و اگرچه بسیاری از آن‌ها تلاش‌ها و خدمات ارزشمندی داشته‌اند اما باید بدانند امروز چشم‌های جامعه به دقت آن‌ها را رصد می‌کند و تاریخ عملکرد شما را ثبت خواهد کرد.

وی با بیان این که کرونا به طور قطع دیر یا زود خواهد رفت، خاطرنشان کرد: تاریخ در مورد عملکرد مسؤولان قضاوت خواهد کرد و مردم ما سزاوار خدمت صادقانه مسؤولان هستند و امید است در آینده بهتر از گذشته خادم مردم باشیم.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، آمریکا را دشمن همیشگی بشریت دانست و تأکید کرد: آمریکایی‌ها متهم به تولید این ویروس هستند و هیچ عاقلی کمک از این کشور را قبول نمی‌کند چرا که ممکن است دارویی در این زمینه بفرستند که ویروس را شایع‌تر و ماندگارتر کند و یا افرادی را بفرستند تا اثرگذاری این ویروس را بررسی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول