اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کوربین: ویروس کرونا سیاست‌های انگلیس را وادار به تغییر کرد

رهبر حزب کارگر انگلیس گفت، سه ماه پس از شکست حزبش در انتخابات، جامعه انگلیس فهمید که حق کاملاً با او بوده و سیاست‌های انگلیس دیگر هرگز مانند سابق نخواهد شد.

کوربین: ویروس کرونا سیاست‌های انگلیس را وادار به تغییر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس گفت، شیوع بیماری «کووید-۱۹» اثبات می‌کند حق کاملاً با او بوده و در نهایت دولت این کشور ناچار به اعمال تغییر در سیاست‌هایش خواهد شد.

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، کوربین در مصاحبه با شبکه «بی‌بی‌سی» گفت، هر کاری که می‌توانست برای پیروز شدن در هر دو انتخابات انجام داد و اکنون تنها راه پیش روی جامعه انگلیس سرمایه‌گذاری در بخش خدمات عمومی است.

کوربین گفت: «فکر نمی‌کردم تنها پس از سه ماه از طریق مقدار پولی که دولت برای مبارزه با کرونا تخصیص داد و پارلمان آن به رأی گذاشت ثابت شود که حق کاملاً با من بود».

رهبر حزب کارگر افزود، ویرانی‌ها و اختلالات ناشی از شیوع ویروس کرونا مخالفان سیاسی وی را مجبور کرد طرز فکر خود را عوض کنند.

او گفت: «فکر می‌کنم جامعه و سیاست‌های ما دیگر مانند سابق نخواهد شد زیرا بناگاه فهمیدیم که به حضور همه نیاز داریم و هرکس [در این بحران] سهمی دارد».

 کوربین در انتخابات اواخر سال گذشته در برابر حزب محافظه‌کار شکست خورد و وظیفه تشکیل دولت به «بوریس جانسون» رهبر این حزب واگذار شد. به گفته  برخی کارشناسان سیاسی، چپ‌گرایی حزب کوربین عامل شکست او در انتخابات بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول