اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جایگاه‌های سوخت استان به صورت 24 ساعته فعال هستند/ مواد ضدعفونی نداریم

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت در استان خوزستان گفت: جایگاه‌های سوخت در هیچ کدام از شهرهای استان تعطیل نیست و به صورت 24 ساعته فعال هستند.

جایگاه‌های سوخت استان به صورت 24 ساعته فعال هستند/ مواد ضدعفونی نداریم

ابراهیم بعاجی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد خبر تعطیلی جایگاه‌های سوخت در خوزستان اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت در هیچ کدام از شهرهای استان تعطیل نیست و به صورت 24 ساعته فعال هستند.

وی با اشاره به پلمب دو، سه جایگاه سوخت به دستور دادستانی مبنی عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی گفت: جایگاه‌داران به سختی می‌توانند مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش را تهیه کنند و نبود امکانات سبب شده است برخی موارد بهداشتی در جایگاه‌ها رعایت نشود.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت در استان خوزستان با بیان اینکه دستکش، ماسک، ضدعفونی، الکل و... از طریق بازار آزاد تهیه می‌کنیم، عنوان کرد: انتظار می‌رود همانطوری که امکانات بهداشتی در اختیار کادر درمانی و بیمارستان‌ها گذاشته می‌شود در اختیار دیگر اصناف هم گذاشته شود چرا که  کارگران جایگاه نیز در معرض خطر قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول