اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تقدیر سخنگوی شورای شهر از ستاد مقابله با کرونا تهران برای تعطیلی حمل و نقل عمومی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از ستاد مقابله با ویروس کرونا در تهران تشکر کرد که در مصوبه روز گذشته خود رأی به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی داد.

تقدیر سخنگوی شورای شهر از ستاد مقابله با کرونا تهران برای تعطیلی حمل و نقل عمومی

علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص مصوبه شب گذشته ستاد کارگروه مقابله با کرونای استان تهران مبنی بر توقف فعالیت حمل و نقل عمومی در تهران گفت: خوشبختانه با مکاتبه و پیگیری های مستمری که انجام شد، پیشنهاد شورای شهر تهران مبنی بر تعطیلی حمل و نقل عمومی در پایتخت به تصویب رسید.

وی افزود: این موضوع در مصوبه روز پنج شنبه 7 فروردین ستاد استانی مبارزه با کرونا تحت عنوان تعطیلی حمل و نقل عمومی تایید و تصویب شد.

علی اعطا گفت: به محض ابلاغ این مصوبه به مدیریت شهری، که ان‌شاءالله ظرف همین امروز و فردا انجام خواهد شد، ارائه سرویس از سوی حمل و نقل عمومی در پایتخت متوقف خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اواسط هفته ما مجموعه ای از پیشنهادها را به هیات دولت و ستاد ملی ارایه کردیم که یکی از آنها، تعطیلی کلیه بوستان های پایتخت بود که از روز گذشته در تهران به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در 6 روز اول فروردین، حدود 714 هزار نفر در تهران از مترو استفاده کرده اند که این به معنای استفاده روزانه 120 هزار نفر از مترو به طور میانگین بوده است.

علی اعطا گفت: هر سال در فروردین ماه دو مقطع جهش در آمار استفاده از مترو داریم. امسال در روز 5 فروردین، آمار استفاده کنندگان از مترو 60درصد نسبت به روز قبل افزایش داشته است و از 108 هزار نفر، به 164 هزار نفر رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر فعالیت مترو تداوم می یافت، این افزایش، در روز 15 فروردین، جهش دیگری می یافت و چرخه انتفال ویروس کرونا از طریق مترو و حمل و نقل عمومی، ابعاد متفاوتی پیدا می کرد.

وی افزود: جای تقدیر دارد که ستاد استانی مبارزه با کرونا بالاخره بعد از پیگیری های مکرر ما و مطالبه ای که در افکار عمومی شکل گرفت، تصمیم سخت را گرفت و پیشنهاد دلسوزانه نمایندگان مردم در پارلمان شهری به تصویب رساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول