اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی برای ارائه داروهای بیماران خاص در داروخانه هلال احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برنامه‌ریزی برای فعال کردن داروخانه هلال احمر زنجان برای ارائه داروهای مربوط به بیماران خاص خبر داد و گفت: فعال شدن این داروخانه در این امور نیاز به مشارکت دانشگاه، تامین امنیت داروخانه و تعطیلی شبانه داروخانه و در نهایت تامین منابع مالی مورد نیاز دارد.

برنامه‌ریزی برای ارائه داروهای بیماران خاص در داروخانه هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته‌ای آموزشی در این جمعیت بعد از اعلام شیوع کرونا در چین با هدف پیشگیری اظهار کرد: در این راستا دوره آموزشی برای مقابله با کرونا با حضور معاونان و کارشناسان تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان داوطلبان را سرمایه اجتماعی این جمعیت اعلام و تصریح کرد: فعالیت این گروه از 25 اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی به فعالیت هلال احمر در بخش ضدعفونی معابر اشاره کرد و گفت: این اقدام با مشارکت کانون طلاب عملیاتی شده است.

میرزایی به کمبود ماسک و همچنین دستکش در روزهای نخست شیوع کروناویروس اشاره کرد و افزود: در این راستا، هلال احمر با استفاده از ظرفیت فنی و حرفه‌ای استان اقدام به تولید ماسک به صورت روزانه کرده و در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از ایجاد 21 پست غربالگری برای غربالگری و تب سنجی خبر داد و افزود: این پست‌ها با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، پلیس راهور، شبکه بهداشت و هلال احمر دایر شده و ماموریت محوله که شناسایی موارد مشکوک و ارجاع به مراکز درمانی است را انجام می‌دهند.

وی از کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز خبر داد و گفت: دلیل این کاهش، کاهش قابل توجه سفرهای نوروزی است.

میرزایی به آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اشاره و تصریح کرد: توضیحات این طرح در بخش‌های خبری امشب ارائه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از محول شدن تجهیز نقاهتگاه 100 تختی ابهر به این جمعیت خبر داد و گفت: در این راستا یک هزار و 150 تخته پتو در اختیار مراکز مربوطه قرار گرفته است.

وی از اعلام شماره حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: در این راستا کمک‌هایی هم واریز شده که نمونه آن واریز 50 میلیون تومان توسط شرکت پارس سوئیچ است.

میرزایی از برنامه‌ریزی برای فعال کردن داروخانه هلال احمر زنجان برای ارائه داروهای مربوط به بیماران خاص خبر داد و افزود: فعال شدن این داروخانه در این امور نیاز به مشارکت دانشگاه، تامین امنیت داروخانه و تعطیلی شبانه داروخانه و در نهایت تامین منابع مالی مورد نیاز دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به ضرورت کنترل رفت و آمد روستاییان به سطح شهر گفت: در این راستا فروش اینترنی برخی از فروشگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول