اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توسل خانگی با نوای لبیک یا حسین همزمان با اعیاد شعبانیه

عضو شورای هماهنگی جبهه مردمی سلامت اصفهان گفت: امشب ساعت ۲۰ با اعلام مراسم از رادیو اصفهان بدون تجمع در خیابان و‌ صرفا در خانه‌ها با لحاظ این مسأله که تجمعی در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها شکل نگیرد نوای لبیک یا حسین توسط مردم مومن اصفهان زمزمه خواهد شد.

توسل خانگی با نوای لبیک یا حسین همزمان با اعیاد شعبانیه

احمد مقیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جبهه مردمی سلامت از همان روزهای ابتدایی که ویروس کرونا در کشور شروع شد و بعد هم شیوع پیدا کرد یکی از اقدامات در کنار فعالیت‌های مختلف میدانی و پشتیبانی و حمایت از کادر درمانی داشتند، توسل خانگی بود و با توجه به شعار در خانه بمانیم این برنامه در ابعاد مختلف با همکاری صدا و سیمای اصفهان شکل گرفت.

عضو شورای هماهنگی جبهه مردمی سلامت اصفهان گفت: در همین راستا و همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین(ع)، امشب ساعت ۲۰ با اعلام مراسم از رادیو اصفهان بدون تجمع در خیابان و‌ صرفا در خانه‌ها با لحاظ این مسأله که تجمعی در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها شکل نگیرد نوای لبیک یا حسین توسط مردم مومن اصفهان زمزمه خواهد شد.

وی افزود: همچنین در برخی از نقاط شهر نیز بدون تجمع، آسمان شهر شهیدان نورافشانی خواهد شد تا در اعیاد شعبانیه هم موجب نشاط معنوی باشد و هم با توسل به سیدالشهدا(ع) برای نابودی و برطرف شدن این بیماری و سلامتی بیماران دعا کنیم.

مقیمی تاکید کرد: مردم دقت کنند که قرار نیست هیچگونه تجمعی در بیرون از خانه و یا در مجتمع‌های آپارتمانی صورت بگیرد بلکه صرفا این توسل داخل منازل در کنار سایر اعضای خانواده خواهد بود که مردم مومن اصفهان همزمان با اعلام رادیو نوای «لبیک یا حسین(ع)» در کنار خانواده خودشان زمزمه خواهند کرد تا در این ایام که امکان برگزاری جشن‌های دسته جمعی نیست بتوانیم با توسل خانگی نشاط معنوی را هم داشته باشیم.

انتهای پیام/63055/آ 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول