اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عزم جهادی سپاه فتح در اجرای فرمان نوروزی «جهش تولید»/ارکان سپاه همه در خدمت حوزه سلامت

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز پاسدار گفت: سپاه فتح شبانه‌روز برای تامین سلامت مردم تلاش می‌کند.

عزم جهادی سپاه فتح در اجرای فرمان نوروزی «جهش تولید»/ارکان سپاه همه در خدمت حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سرادر حمید خرمدل  به مناسبت روز پاسدار با تبریک سال جهش تولید و تبریک روز پاسدار و روز جانباز گفت: بسیج و سپاه فتح  در تاسی به فرمان رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنان سال ۱۳۹۹، اهتمام خود را به کار خواهد بست تا گام‌های موثری در تحقق شعار سال، «جهش تولید» برداشته شود.

 وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با الگوگیری از سومین امام شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانسته دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد گفت : افتخار ما این است که  سپاه همزاد انقلاب و نهادی برخاسته از مردم است.

فرمانده سپاه فتح در ادامه با اشاره به اینکه  امام حسین ( ع )  وقف در مردم بوده و الگویی برای پاسداران و بسیجیان است گفت : تشکیل سپاه پاسداران  به فرمان امام  خمینی (ره)  نعمتی بی‌بدیل برای انقلاب بوده و نقش آن در انقلاب تابناک است .

خرمدل با اشاره به اینکه با اتکا به تفکر جهادی و خدمت به مردم ، سپاه و بسیج در صحنه های متعدد انقلاب حضور داشته و دارد، افزود: در حوزه اقتصاد و تولید این بسیجیان هستند که در کنار واحدهای تولیدی ظرفیت های خود را در راستای پیشرفت انقلاب و استان در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر بحران و موقعیتی در کنار مردم است و در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا پا به پای حوزه بهداشت و درمان گام برداشته است.

سردار خرمدل ابراز داشت : سپاه  محصور در حوزه  دفاعی صرف نبوده و هرجایی انقلاب و  مردم نیاز داشته باشند به کمک می‌آید.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه تاکید کرد : سپاه با توجه به توانمندی و ویژگی‌های خاص خود می‌تواند در تحقق شعار سال پیشگام و پیش قراول باشد .

فرمانده سپاه فتح گفت : کشور با بحرانی جهانی به نام کرونا دست و پنجه نرم می کند و کشور ما با جلوه ای بی بدیل به دفاع از سلامت مردم می‌پردازد .

وی بیان کرد: کمبودها در کشورهایی که خود را متمدن می‌دانند در این حوزه نمایان بوده اما جمهوری اسلامی ایرانی با الگو برداری از دفاع مقدس تا کنون در این حوزه خوش درخشیده است .

خرمدل اذعان داشت :  قدردان ایثار پزشکان و پرستاران هستیم و در کنار آنها و همه گروه‌ها و صنف‌ها به این ایثار می‌پردازند .

عضو شورای تامین استان با اشاره به اینکه  سپاه و بسیج در کنار مسئولان وزارت بهداشت و درمان یکی از بهترین یاوران دولت در خدمت رسانی به مردم در مبارزه با ویروس کرونا هستند گفت :  همه گروه ها ، دانش آموزان ، طلاب ، بسیجیان ، دولت مردان ، زنان و..... با اتحاد مثال زدنی برای سلامت مردم تلاش می‌کنند .

وی در پایان گفت :  فضای مجازی سپاه فتح ، بسیج سازندگی ، تیپ ۴۸ فتح و پایگاه‌های مقاومت،  شبانه روز برای سلامت مردم در ضد عفونی سازی ، تولید ماسک ، و مواد ضد عفونی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول