اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ایجاد ۸ سایت غربالگری مقابله با کرونا در شهرری

بخشدار مرکزی ری گفت: ۸ سایت غربالگری سامانه ۴۰۳۰ در روستاهای بخش مرکزی ری ایجاد و به ۵۰ دستگاه رایانه و ۶۰ دستگاه تلفن همراه تجهیز می‌شود که نیروی انسانی داوطلب برای ارتباط با خانوارها از سوی سپاه ناحیه ری تأمین خواهد شد.

ایجاد ۸ سایت غربالگری مقابله با کرونا در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مقابله با شیوع کرونا در روستاهای تابعه که با حضور فرمانده سپاه ناحیه ری، رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ری و دهیاران تابعه برگزار شد، اظهار کرد: فرآیند پیشگیری از ابتلا و مقابله با ویروس کرونا در بخش مرکزی با مساعدت دهیاران تابعه و همکاری مؤثر با سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در راستای گردآوری اطلاعات خانوار و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و درمان اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ثبت اطلاعات خانوارهای شهرستان ری در سامانه سیب وزارت بهداشت، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به عنوان متولی اصلی و موضوع کرونا، نسبت به آموزش نیروها و اقدامات حرفه‌ای و تخصصی اقدام می‌کند.

بخشدار مرکزی ری تصریح کرد: ۸ سایت غربالگری در سطح روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان ری برای مقابله با کرونا ایجاد و تجهیز می‌شود که نیروی انسانی داوطلب برای ارتباط با خانوارها از سوی سپاه ناحیه ری تأمین خواهد شد.

فکوریان ادامه داد: ایجاد سایت غربالگری در بخش مرکزی ری با همکاری و پشتیبانی تمامی دهیاری‌های تابعه در تأمین بیش از ۵۰ دستگاه رایانه به همراه اینترنت و بیش از ۶۰ دستگاه تلفن همراه با سیم کارت اعتباری اجرایی می‌شود.

وی بر حفظ همدلی و تأثیر آن در مقابله با کرونا تأکید و بیان کرد: مقابله با این ویروس منحوس موجب هم‌افزایی بیشتر بخشداری مرکزی، دهیاری‌های تابعه، سپاه ناحیه ری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شده که امیدوارم این همکاری‌ها پس از پیروزی در شکست این بیماری ادامه داشته باشد.

بخشدار مرکزی ری گفت: فضا و امکانات مورد نیاز برای جذب اهالی روستاها در بخش مرکزی در سامانه ۴۰۳۰ از سوی دهیاری‌ها تأمین شده و افراد با برقراری تماس با خانواده‌ها، علائم آن‌ها را در برابر بیماری کووید ۱۹ و پیگیری امور درمانی مورد نیاز در موارد مشکوک به کرونا مورد بررسی قرار می‌دهند.

فکوریان در پایان خاطر نشان کرد: مراقبان سلامت از طریق شماره تلفن ۴۰۳۰ با اهالی روستاهای تابعه تماس گرفته و نسبت به تکمیل فرم غربالگری بهداشتی اقدام می‌کنند که تأثیر بسزایی در قطع زنجیره انتقال و ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول