اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ایتالیا هم چین را جا گذاشت/ مرگ ۹۱۹ بیمار کرونایی فقط در یک روز

مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 5909 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا ثبت شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به 86498 نفر برسد.

ایتالیا هم چین را جا گذاشت/ مرگ ۹۱۹ بیمار کرونایی فقط در یک روز

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات ایتالیا شامگاه جمعه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته ۹۱۹ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 9134 نفر برسد.

همچنین طی 24 ساعت گذشته 5909 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا ثبت شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به 86498 نفر برسد.

در حال حاضر ایتالیا از چین با 81340 مبتلا به کرونا پیشی گرفته و پس از آمریکا با 93329 مبتلا به ویروس کرونا در جایگاه دوم جهانی مبتلایان به کرونا قرار دارد.

بر اساس آخرین آمارها تا کنون 10950 نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

امروز خبرگزاری «رویترز» خبر داد: «رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است». (جزئیات بیشتر)

همچنین اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا گزارش داد که «دنیلا تریزی» پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی بعد از ابتلا به این ویروس خودکشی کرده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول