اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیمارستان دهدشت در تشخیص کرونا مستقل می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نمونه‌گیری کرونا در مرکز مجزا از بیمارستان دهدشت راه‌اندازی و تست‌ها ظرف 24 ساعت در شیراز جوابدهی خواهد شد.

بیمارستان دهدشت در تشخیص کرونا مستقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پرویز یزدان‌پناه امروز در بازدید از بیمارستان امام خمینی دهدشت هدف از این دیدار را حضور در کنار پرسنل درمانی و حافظان امنیت سلامت دانست و اظهار داشت: خوشبختانه روحیه پرسنل برای خدمت ارزنده و قابل تحسین است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به شناسایی کانون‌های آلوده به کرونا در سطح استان گفت: شناسایی کانون‌های آلوده و انجام آزمایش از افراد مبتلا و خانواده‌های آنها باعث شده که معاینات به صورت روزانه انجام و بعد از شناسایی کانون‌های آلوده و افراد ناقل بیماری کرونا از انتقال آن به سایر افراد جلوگیری شود.

یزدان‌پناه در خصوص مرکز نمونه‌گیری، ارسال و تعداد آزمایشات و زمان جوان جوابدهی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مرکز نمونه‌گیری شهرستان کهگیلویه مستقل از بیمارستان امام خمینی(ره) احداث و نمونه‌ها انجام می‌گیرد.

وی حجم آزمایش‌های روزانه در این مرکز را 50 تا 80 مورد پیش‌بینی کرد و افزود: این آزمایشات به صورت روزانه به شیراز منتقل و ظرف مدت 24ساعت جوابدهی خواهد شد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه اندازی نقاهتگاه کهگیلویه خبر داد و ابراز کرد: آماده کردن نقاهتگاه برای بیماران کرونایی از اهم کارهای صورت گرفته در سطح شهرستان است که در ساختمان آموزشگاه بهورزی و بخش اعصاب و روان راه‌اندازی شد همچنین برای پرسنل درگیر این بیماری دو واحد در بیمارستان مجهز شده که در صورت تمایل پرسنل در آنجا اسکان می‌یابند.

 وی در مورد پرداخت مطالبات پزشکان  و پرسنل گفت: خوشبختانه مبلغ قابل توجهی از سازمان تامین اجتماعی بابت درآمد بیمارستان‌های استان دریافت و در روزهای آینده سازمان بیمه سلامت منابع مالی بسیار قابل توجهی که بدهکار دانشگاه علوم پزشکی هست پرداخت می‌کند. امیدواریم این منابع را در روزهای آینده به بیمارستان‌های استان اختصاص تا فرآیند پرداخت آن به پزشکان و پرسنل محقق و با پرداخت مطالبات پزشکان و پرسنل رضایتمندی این عزیزان فراهم شود تا زمینه ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مردم شریف شهرستان کهگیلویه فراهم شود.

 وی در پایان از فرماندار شهرستان، شورای تامین، شورای سلامت و امنیت غذایی، ادارات و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی، نیروی انتظامی و نظامی،گروه های جهادی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ،سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره)، مجموعه همکاران در شبکه بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران، واحد های کلینیکی و پاراکلینیکی، حوزه پشتیبانی، اصحاب رسانه و صدا و سیمای شهرستان در جهت پوشش اخبار و همه عزیزانی که در مقابله با این ویروس همت و تلاش نمودند قدردانی کرد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول