اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حرکت جهادی جوانان در ضدعفونی کردن محلات شهر موجب آرامش روانی در جامعه می‌شود

امام‌جمعه اردکان با حضور در جمع اکیپ‌های مردمی که به‌صورت جهادی کار ضدعفونی کردن و گندزدایی محلات مختلف شهر را انجام می‌دهند از تلاش‌های این عزیزان برای مبارزه با ویروس کرونا تجلیل کرد و گفت: ضدعفونی کردن محلات مختلف شهر موجب ایجاد آرامش روانی در جامعه می‌شود.

حرکت جهادی جوانان در ضدعفونی کردن محلات شهر موجب آرامش روانی در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر با حضور در جمع اکیپ‌های مردمی جهت ضدعفونی کردن محلات شهر ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه برای همه این عزیزان آرزوی صحت و سلامت کرد و گفت: انشا الله هرچه زودتر این بلا رفع شود تا دل‌های مردم نیز شاد شود.

امام‌جمعه اردکان تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاهی برای مردم دلسوزی کند از دید خداوند پنهان نمی‌ماند و آثار و برکات کارهای خیرش در زندگی و سرنوشت او و خانواده‌اش اثر دارد.

وی افزود: ضدعفونی کردن معابر و اماکن مختلف موجب ایجاد آرامش روانی در جامعه می‌شود و هنگامی‌که مردم این کارها و اقدامات را می‌بینند تلنگری برای آن‌ها است که این زحمات را ضایع نکنند.

شاکر در پایان گفت: از همه مسؤولینی که زحمت می‌کشند و در تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی با این گروه‌های مردمی و جهادی همراهی می‌کنند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

مسئول مستقیم هماهنگی و مدیریت ضدعفونی شهرستان اردکان نیز در این جمع بابیان اینکه طرح سم‌پاشی و گندزدایی از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغازشده است، گفت: این طرح به‌صورت متمرکز و هم‌زمان از ساعت 9 شب تا ساعت 2 بامداد در همه محلات شهر اجرا می‌شود.

محمدجواد شاکر اظهار داشت: در این طرح بیش از 20 اکیپ مردمی و جهادی متشکل از جوانان و اقشار مختلف مردم حضور دارند که به لطف خداوند این تلاش‌ها نتایج خوبی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمام جوانان محلات مختلف شهر که در این طرح همکاری دارند، گفت: تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و محلول توسط شهرداری و شورای شهر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول