اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ادارات در کدام شهرهای خوزستان تعطیل است؟!

همه شهرهای استان خوزستان در خصوص تعطیلی ادارات متفق‌القول نیستند.

ادارات در کدام شهرهای خوزستان تعطیل است؟!

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سؤالات بسیاری پیرامون فعالیت ادارات در روزهای پیش‌روی در نوروز ۹۹ ذهن شهروندان خوزستانی را مشوش کرده و در این بین، فقدان یک مرکز تصمیم‌گیری واحد در استان، باعث شده تا همه شهرها در قبال فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی در روزهای آینده، متفق‌القول نباشند.

بر همین اساس، طبق اعلام فرمانداری‌های شوش و دشت‌آزادگان، تمامی دستگاه‌های دولتی در این شهرها،  تا ١٥فروردین ماه تعطیل، اما ادارات خدمت‌رسان همچون بانک‌ها  طبق دستور‌العمل ابلاغی با ۲۰% درصد توان، فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

مسجدسلیمان، ایذه، اندیکا، شوشتر، شادگان، کارون و آبادان دیگر شهرهایی هستند که با اعلام فرمانداران، دستگاه‌های دولتی در آنها تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

در این بین، فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر نیز اعلام کرد که ادارات این شهرستان تا 20 فروردین‌ماه جاری تعطیل خواهند بود. حیدری به چگونگی فعالیت دستگاه‌های خدمت رسان در این شهرستان اشاره ای نکرده است.

فعالیت تمامی ادارات در کلانشهر اهواز نیز مشمول طرح استفاده 20 درصدی از نیروی انسانی بوده و دستگاه‌های دولتی در مرکز استان خوزستان از فردا 9 فروردین فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

کارکنان ادارات دولتی در شهر اهواز به صورت چرخشی در محل کار خود حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این نیز استانداری خوزستان اعلام کرده بود که فعالیت ادارات کل استان خوزستان با رعایت سقف ۲۰ درصد و لحاظ کردن دورکاری و نوبت کاری و مرخصی به سایر نیروها در روز شنبه ۹ فروردین ماه ۹۹ به روال عادی خواهد بود.

ضمن اینکه بانک های استان نیز تعطیل نمی‌باشند و تصمیم‌گیری برای شیفت‌بندی و سهمیه‌بندی فعالیت بانک‌های استان بر عهده شورای هماهنگی بانک‌ها گذاشته شده است.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول