اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اختصاص 16 دستگاه سمپاش به ضدعفونی معابر

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور موثر بخش کشاورزی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا گفت: تعداد ۱۶ دستگاه سمپاش جهت ضدعفونی معابر و ایستگاه‌ها و خیایان‌های شهرستان‌های شهرکرد، اردل و خانمیرزا در اختیار کشاورزان و گروه‌های مردمی مدافعان سلامت قرار گرفته است.

اختصاص 16 دستگاه سمپاش به ضدعفونی معابر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، ذبیح‌الله غریب با اشاره به حضور موثر بخش کشاورزی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا گفت: همگام و همراه با مدافعان سلامت در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا به میدان آمده‌ایم.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تعداد ۱۶ دستگاه سمپاش شامل ۱۳ دستگاه سمپاش پشتی، یک دستگاه سمپاش سوارشونده پشت تراکتوری توربینی، یک دستگاه سمپاش سوارشونده پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری، یک دستگاه سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری جهت ضدعفونی معابر و ایستگاه‌ها و خیایان‌های شهرستان‌های شهرکرد، اردل و خانمیرزا در اختیار کشاورزان و گروه‌های مردمی مدافعان سلامت قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نظام صنفی کشاورزی استان نیز با 6 دستگاه سنگین سم‌پاشی از بیستم اسفندماه ۹۸ تا کنون هرشب گندزدایی و محلول‌پاشی معابر و خیابان‌های سطح شهرکرد را انجام می‌دهد، افزود: کشاورزان و قرارگاه مردمی مدافعان سلامت در حرکتی جهادی شبانه تمامی معابر شهرستان شهرکرد را ضدعفونی می‌کنند.

غریب عنوان کرد: ده تیم در ۲۴ ساعت بیش از ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی را در معابر شهرستان شهرکرد پاشیده و گندزدایی می‌کنند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول