اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سپاه سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و ملجاء آزادی‌خواهان جهان است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی به مناسبت روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و ملجاء و پناهگاه امن مردم کشورمان و آزادی‌خواهان جهان برشمرد.

سپاه سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و ملجاء آزادی‌خواهان جهان است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی به مناسبت روز پاسدار، تاکید کرد: سپاه سرافراز در کنار سایر نیروهای مسلح با تبعیت کامل از فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ملجاء و پناهگاهی امن برای مردم عزیز کشور و همه آزادی خواهان دنیا گردیده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سوم شعبان المعظم مصادف با میلاد اسوه آزادگی، ایثار و بندگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با ژرف اندیشی و تدبیر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) بعنوان روز پاسدار نام گرفته است را به امت اسلام به ویژه سنگرنشینان انقلاب و خانواده معزز آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آنان که الگوهای فداکاری و ایثار بوده و با بصیرت مالک اشترگونه مصداق حریت سید و سالار شهیدان عالم هستند، در طول تاریخ با جوشش خون حضرت امام حسین(ع) همواره افراد بزرگی همانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی پای به عرصه وجود نهادند که با خلوص نیت به جهاد فی سبیل الله پرداختند به همین جهت هرچند با امکانات و تجهیزات دنیوی کم همواره در برابر استکبار جهانی و اهریمنان پیروز بوده اند.

بحمدالله اکنون سپاه سرافراز در کنار سایر نیروهای مسلح با تبعیت کامل از فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ملجاء و پناهگاهی امن برای مردم عزیز کشور و همه آزادی‌خواهان دنیا گردیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول