اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در یزد طی دو روز

صبح امروز رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی شهدای مدافع سلامت، هم‌زمان با روز پاسدار در سپاه الغدیر یزد آغاز شد و همچنان در حال برگزاری است.

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در یزد طی دو روز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس  در یزد، صبح امروز رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی شهدای مدافع سلامت، هم‌زمان با روز پاسدار در سپاه الغدیر یزد آغاز شد و همچنان در حال برگزاری است.

استاندار یزد، عضو شورای حوزه علمیه یزد، دادستان و جمعی از مسئولان دیگر در این رزمایش حضور یافتند.

در همین رابطه سرهنگ رضا پورشمسی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم در روزهای نهم و دهم فروردین‌ماه رزمایش دفاع بیولوژیک را در سراسر کشور اجرا می‌کند که استان یزد نیز از این قاعده مستثنا نیست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: این رزمایش طی دو روز با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های گسترده سپاه در استان اعم از سپاه الغدیر،تیپ مردم پایه ١٨ الغدیر، نواحی مقاومت بسیج، مراکز آموزشی  آیت‌الله خاتمی و شهید صدوقی ،مرکز پهپاد نبی اکرم(ص) و مرکز آموزشی رزم مقدماتی ولیعصر(عج) اردکان اجرا خواهد شد.

پورشمسی در تشریح برنامه‌های اجرایی این رزمایش گفت: این رزمایش از امروز صبح با برگزاری صبحگاه نمایشی با حضور مسئولان استان آغاز شد و اکیپ‌های خودرویی و موتوری با استفاده از تجهیزات موتوری و دستی در سطح شهر حضور یافته و  بیمارستان شهید صدوقی به‌عنوان اولین بیمارستان درگیر با کرونا و پذیرای بیماران کرونایی و اماکن پر رفت‌وآمد بلوار پاسداران را رفع آلودگی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در روز دوم نیز این رزمایش به‌صورت غیرمتمرکز باهمت بسیجیان و پاسداران  نواحی 12 گانه  مقاومت بسیج  در سراسر استان نسبت به رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول