اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صدور دستور ویژه دادگستری مازندران برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: جهت نظارت میدانی دراجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به رؤسای دادگستری و دادستان‌های سراسر استان دستور ویژه صادر کرد.

صدور دستور ویژه دادگستری مازندران برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس دادگستری مازندران، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان و در اجرای مصوبات هفتم اسفند جاری شورای تأمین استان، ضمن برقرای ارتباط و تعامل با فرمانداران، رـؤسا و دادستان‌ها باید نسبت به حضور میدانی در محل‌های اجرای طرح اقدام کنند.  

وی افزود: باید نظارت در طول مدت اجرای این طرح به صورت رندومی جهت کنترل بر عملکرد عوامل اجرایی طرح و مساعدت در انجام هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی در جهت رفع مشکلات احتمالی آن اقدام کرده و در صورت وجود مشکل، مراتب گزارش شود تا با هماهنگی با استاندار اقدام مقتضی معمول شود.
 
اکبری تصریح کرد: نتیجه اقدامات به صورت پیامکی و طی گزارش کتبی به اینجانب و دادستان مرکز استان منعکس شود و این مسؤول باید نسبت به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام کند.

این مسؤول بیان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که از اجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتارهای ناهنجار در امنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد: دادستان‌ها و دیگر ارگان‌های مرتبط نظامی و انتظامی باید در این زمینه ورود جدی داشته باشند زیرا تمهیدات اتخاذ شده مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور کنترل شیوع این ویروس در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی و مساعدت در جهت کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی شهر‌ها است.

اکبری در پایان از فعالیت شعب کشیک در استان در ایام تعطیلات نوروز در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم خبر داد و گفت: تمامی شعب قضایی استان در ایام نوروز  فعال بوده و قضات کشیک برای ارائه خدمت هرچه بهتر به مراجعان  در همه حوزه‌های قضایی آماده به خدمت هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول