اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در روستاهای گلستان

مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان از توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط ستاد ۱۰۰ فرمان حضرت امام در روستاهای گلستان توزیع شد.

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در روستاهای گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد‌مهدی سلمان‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد ۴ هزار بسته بهداشتی در روستاهای گلستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه امن‌ترین مکان برای مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است، تصریح کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک به همراه ژل و محلول ضدعفونی‌کننده بوده که در روستاها و مناطق هدف استان گلستان توزیع شده است.

* توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در روستاهای محروم گلستان
مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان در خصوص توزیع پک‌های معیشتی ابراز کرد: متاسفانه ویروس کووید 19 مشکلات معیشتی را برای شهروندان به وجود آورده است که در این راستا یک‌هزار بسته معیشتی از قیبل چای، رب گوجه‌فرنگی، روغن، مایع ظرفشویی و وایتکس را بین مردم روستایی کم‌برخوردار استان گلستان توزیع کردیم.
سلمان‌زاده با تاکید بر اینکه شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان به توصیه‌های وزارت بهداشت در زمینه مقابله با ویروس کووید ۱۹ گوش فرا دهند تا هرچه سریع‌تر از این بحران عبور کنیم.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول