اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سپاه پاسداران همواره در خط مقدم مبارزه با مشکلات خدمتگزار مردم است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران در هر شرایطی همواره به عنوان خدمتگزار در خط مقدم مقابله با مشکلات در کنار مردم بوده و هست.

سپاه پاسداران همواره در خط مقدم مبارزه با مشکلات خدمتگزار مردم است

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: سپاه پاسداران با تاسی به بزرگ پاسدار شریعت پیامبر، دین و قرآن و ارزش‌ها در تمامی عرصه‌های برای خدمتگزاری به مردم آماده است.

وی به پنج ویژگی برگرفته از مکتب حسینی در فرهنگ پاسداری و کسوت سبز پاسداران اشاره کرد و افزود: پاسداران نسبت به اسلام تعبد، نسبت به ولایت تبعیت، نسبت به دشمن بصیرت و عدم سازش، نسبت به کار توانایی و عرضه کار و نسبت به مردم خدمتگزاری را از مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) یاد گرفته‌اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور سپاه در تمامی عرصه، ادامه داد: سپاه در هر شرایطی همواره به عنوان خدمتگزار در خط مقدم مقابله با مشکلات در کنار مردم بوده و با فدا کردن جان در تمامی عرصه‌ها این مهم را نشان داده چه در جنگ تحمیلی، چه در عرصه‌های مختلف همچون سیل و زلزله و چه الان در بحث ویروس کرونا در کنار مردم در حال خدمت است.

وی با اشاره به خدمات سپاه کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: سپاه استان در اوایل شیوع ویرووس کرونا به صورت خودجوش با امکانات جنگ نوین لشکر، سپاه و همچنین قرارگاه نجف اقدام به رفع آلودگی در کل استان کرده است.

وی به احداث نقاهتگاه سپاه برای بیماران کرونایی(مردان) در استان اشاره و بیان کرد: بسیجیان و نیروهای سپاه در این نقاهتگاه آماده خدمات‌رسانی به بیماران هستند.

 احداث 100 واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده با همکاری و مشارکت بهزیستی و کمیته امداد، بازسازی و تعمیری 385 واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل، آبرسانی به 11 روستای محروم در سطح استان، اعزام گروهای جهادی در جغرافیای محور و محله محور به تعداد بیشتر از 100 هزار نفر، اعزام 293 گروه تیم پزشکی به مناطق محروم، اعطای تسهیلات در راستای اشتغال به مبلغ 3 میلیارد تومان  و توزیع 500 مورد جهیزیه بین افراد آسیب‌پذیر و محروم ازجمله خدمات سپاه پاسداران استان در راستای خدمتگزاری به مردم در سال 98 بوده که جلیلیان در این گفت‌وگو به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول