اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حفظ روستای ابیانه از کرونا با اقدامات پیشگیرانه

دهیار روستای تاریخی ابیانه گفت: با تمهیدات انجام شده و سختگیری‌های لازم تاکنون حتی یک مورد مشکوک به کرونا در این روستا ثبت نشده است.

حفظ روستای ابیانه از کرونا با اقدامات پیشگیرانه

علیرضا عابدینی ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز با بیان این‌که با تمهیدات به عمل آمده در روستای توریستی ابیانه سبب شده که تاکنون هیچ بیمار کرونایی نداشته باشیم، اظهار داشت: دهیاری روستای ابیانه با مشورت کارشناسان از ابتدای بروز بیماری ویروسی کوئید۱۹ در کشور و با توجه به بالا بودن میانگین سنی حضور سالمندان، اقدامات اثربخش انجام داده که با توجه به بالا بودن آلودگی در منطقه، هیچ مورد مشکوکی یا بیماری مشاهده نشده است.

دهیار روستای تاریخی ابیانه افزود: از ابتدای شیوع بیماری در کشور از ورود گردشگران داخلی و خارجی ممانعت به عمل آمد و همشهریان ساکن در کاشان که بعد از تعطیلات وارد روستا شدند، موظف شدند، در خانه خود به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که خارج از روستا به ضرورت وارد روستا می‌شدند، در ابتدای عوارضی با تب‌سنج دیجیتالی معاینه شده و اماکن عمومی پیوسته توسط دوره‌های دهیاری ضدعفونی می‌شود.

عابدینی ابیانه با تأکید بر این‌که در حال حاضر نیز با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت اجازه ورود به جز ساکنان به ابیانه داده نمی‌شود، عنوان کرد: از ورود کلیه کارگران ساختمانی شهرهای اطراف ممانعت به عمل آمد و عملیات ساختمان‌‌سازی تعطیل شد و حتی به ساکنان اعلام شده از خانه‌های خود خارج نشوند و کسبه موظف هستند بعد از تماس تلفنی ساکنان کلیه مایحتاج را با رعایت اصول بهداشتی به درب منازل تحویل دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/م۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول