اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حسن بیگی: انتخابات دوم اسفند بدون ابطال حتی یک صندوق رأی در استان تهران برگزار شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات دوم اسفند بدون ابطال حتی یک صندوق رأی در استان تهران برگزار شد.

حسن بیگی: انتخابات دوم اسفند بدون ابطال حتی یک صندوق رأی در استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، شکراله حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات دوم اسفندماه در استان تهران اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران با مشارکت خوب و به شکل مطلوب برگزار شد.
 
وی ادامه داد: با تلاش ستاد انتخابات استان تهران و کمیته‌های مختلف این ستاد، برگزاری این دوره از انتخابات جزو انتخاباتی بود که حتی یک شکایت نداشته و هیچ صندوق رای ابطال نشد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران همچنین عنوان کرد: مشارکت مردم در این انتخابات نشان‌دهنده همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی می‌باشد و نویددهنده برگزاری مطلوب و با مشارکت حداکثری در سال 1400 می باشد.
 
حسن بیگی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در سال 1400 عنوان کرد: چهار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان در سال 1400 برگزار می شود از اینرو حساس ترین انتخابات را در پیش داریم.
 
 وی همچنین خاطرنشان کرد: رشد و بلوغ سیاسی مردم برای ما یک نعمت است و بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری این نظام به پیش می‌رود و تلاش دشمن از طرق مختلف برای شکست انقلاب اسلامی محکوم به شکست است.
 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول