اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

جوانان عراقی برای مبارزه با کرونا در ایران پیش‌قدم شدند

با بی‌توجهی به تحریم‌های ایران از سوی آمریکا، جوانان عراقی برای مبارزه با کرونا در ایران دست به کار شدند.

جوانان عراقی برای مبارزه با کرونا در ایران پیش‌قدم شدند

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا در منطقه و افزایش تعداد قربانیان و مبتلایان به این ویروس منحوس، جمعی از جوانان عراقی هم‌زمان با میلاد امام حسین (ع) برای دفع بلا و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا به ویژه در ایران و عراق در حرم سیدالشهدا (ع) دعا کردند.

همچنین با توجه به نبود برخی تجهیزات پزشکی در ایران، اعمال تحریم‌ها و عدم لغو آن‌ها از سوی آمریکا با وجود درخواست‌های مجامع بین‌المللی، موکب‌داران و جوانان کربلا اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم ایران به منظور جلوگیری از شیوع کرونا کردند.

بر همین اساس، در یک روز مبلغ ۱۵ هزار دلار برای مبارزه با کرونا در ایران از سوی جوانان کربلا جمع‌آوری شد.

به گفته یکی از جوانان عراقی، ما برای امدادرسانی به مردم ایران علاقه‌مند بودیم که همچون سیل سال گذشته کمک کرده و وارد میدان شویم، حتی برای این امر به مرز هم مراجعه کردیم اما امکان تردد از مرز نبود. به همین دلیل برای رهایی ایرانیان از کرونا به ائمه اطهار (ع) متوسل شدیم و‌ امیدواریم به زودی این ویروس از بین برود.

به گزارش فارس، سال گذشته جمعی از جوانان عراقی و‌ موکب‌داران این کشور با فرماندهی شهید ابومهدی المهندس برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده کشور به ایران آمده بودند و با فعالیت‌های مستمر به مردم سیل‌زده کمک کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول