اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلمب 804 واحد صنفی متخلف در مازندران

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: از ابتدای سالجاری سال تا نهم فروردین ماه تعداد 804 واحد صنفی متخلف در استان پلمب شده است.

پلمب 804 واحد صنفی متخلف در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسینقلی قوانلو  عصر امروز در جلسه کمیته اقتصادی قرارگاه ستاد مقابله با کرونای استان مازندران که در محل این سازمان برگزار شده بود، اظهار کرد: پلمب این تعداد از واحدهای صنفی در حالی صورت گرفته که از قبل به این واحدها تذکر داده شده اما با توجه به تکرار تخلف، پلمب شده اند.

وی در ادامه به طرح نظارت بر داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات بهداشتی در سراسر استان اشاره و بیان کرد: از ابتدای این طرح تاکنون از ۴هزار و ۳۰۴ داروخانه و مراکز محصولات بهداشتی بازرسی که منجر به تشکیل ۲۶۸ پرونده تخلف و پلمب ۲۶ واحد از این مراکز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تقدیر از واحدهای صنفی در سراسر استان اعلام کرد: با توجه به تعداد واحدهای صنفی سراسر استان، میزان واحدهایی که قوانین صنفی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را در مازندران رعایت نکرده اند بسیار کم بوده که با همان دسته برخورد قانونی لازم صورت گرفته است.

قوانلو تامین و موجودی کالاهای اساسی در مازندران را در حد مطلوبی ارزیابی و به استناد سایت مرکز آمار ایران دانست و خاطرنشان کرد: میزان تورم مواد خوراکی طی اسفند ماه گذشته در مازندران منفی یک دهم درصد بوده در حالیکه میانگین کشوری مثبت یک و نه دهم درصد بوده است و همین مساله بیانگر متناسب بودن موجودی و عرضه کالاهای اساسی و اقلام سبد خانوار در استان است.

وی در پایان یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده کلیه واحدهای صنایع غذایی استان از سوم فروردین ماه سالجاری و بعد از تعطیلات نوروزی و صنایع مواد شوینده و بهداشتی از اول فروردین ماه با حداکثر ظرفیت مشغول به تولید هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول