اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ممنوعیت تردد بین شهری در طرح فاصله گذاری اعمال می‌شود

استاندار ایلام در جلسه‌ی ستاد مبارزه با کرونا از فرمانداران خواست علاوه بر نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بر ممنوعیت تردد بین شهری نیز نظارت کنند.

ممنوعیت تردد بین شهری در طرح فاصله گذاری اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در دوازدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از فرمانداران استان خواست ضمن نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بر ممنوعیت تردد بین استانی ممنوعیت تردد بین شهری نیز نظارت کنند.

وی افزود: به استثنای کارمند و کارگران و یا افرادی که به دلیل شغلی مجبور به تردد هستند و یا خودروهای حمل و نقل ضروری یا اورژانس مابقی ترددهای بین شهری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری ممنوع اعلام می‌شود.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که فرمانداران باید به صورت متناظر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را قاطعانه اعمال کنند، اضافه کرد: مدیریت شهرستان‌ها در بحث کرونا باید در مرحله اول توسط فرمانداران انجام شود.

وی ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات ستاد در شهرستان‌ها، تاکید کرد: در برخی از شهرستان‌ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که باید بدون فوت وقت برخورد شود.

استاندار ایلام افزود: بر سر سلامت مردم با کسی تعارفی نداریم و همه باید مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با افرادی که در این زمینه قصور می‌کنند برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/9807

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول