اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جهش تولید باید منجر به تغییر محسوس در زندگی مردم شود/ کار مجلس یازدهم تمام‌عیار باشد

منتخب مردم زرند و کوهبنان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امسال باید جهش تولید منجر به تغییر محسوس در زندگی مردم شود و این مستلزم کار 10 برابری است.

جهش تولید باید منجر به تغییر محسوس در زندگی مردم شود/ کار مجلس یازدهم تمام‌عیار باشد

عفت شریعتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به جوانب مختلف شعار سال مقام معظم رهبری اظهار داشت: با تداعی فرمایشات ایشان طی چند سال اخیر می‌بینیم که تمرکز معظم‌له بر مباحث اقتصادی قرار دارد از جمله در سال 89 کار مضاعف و همت مضاعف و سال 90 جهاد اقتصادی را به عنوان شعار سال نام‌گذاری و همین طور به ترتیب مباحث اقتصادی را مطرح فرمودند.

منتخب مردم زرند و کوهبنان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایشان در سال 95 اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را شعار سال قرار دادند و در سال 96 اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را مطرح فرمودند و سال 97 تأکید داشتند بر حمایت از کالای ایرانی و سال 98 نیز که رونق تولید را شعار سال قرار دادند و امسال نیز که به نام جهش تولید نام‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید بر فرمایشات سال‌های گذشته معظم‌له که بر سلامت اقتصادی، سالم‌سازی و رشد جایگاه اقتصادی کشور تأکید داشتند را مدنظر قرار دهد، افزود: مجلس باید میزان دستیابی و تحقق شعار‌های سال‌های گذشته را مورد بررسی قرار دهد.

شریعتی اظهار کرد: امسال نیز که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده است باید جهش تولید منجر به تغییر محسوس در زندگی مردم شود و این مستلزم کار 10 برابری است، نقش تولید بی‌نظیر است و با استفاده از بازار 80 میلیونی داخل می‌توان تولید را ارتقا بخشیده و تحریم‌ها را به نفع کشور سامان‌دهی کرد.

منتخب مردم زرند و کوهبنان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجلس آینده برنامه داریم که اهداف نام گذاری‌های سال‌های گذشته که منجر به رونق و جهش تولید می‌شود را دنبال کنیم و مسأله اشتغال را رونق دهیم.

شریعتی افزود: اشتغال به نوبه خود موجب سامان‌دهی زندگی مردم می‌شود به ویژه اکنون که ویروس منحوس کشور را در برگرفته نه کشور ما بلکه جهان را و ضربه‌ها و صدمه‌هایی را متوجه مردم کرده و بیکاری به وجود آورده که این بیکاری‌ها به ضرر طبقه زیر متوسط کشور است.

وی گفت: در مجلس یازدهم باید کار همه جانبه و تمام عیاری صورت بگیرد که طبقه مستضعف و زیر متوسط کشور و جامه کارگری احساس وحشت نداشته باشند از اینکه نتوانند زندگی معمولی خود را اداره کنند من فکر می‌کنم باید برای این افراد کار کنیم.

وی ادامه داد: اگر رونق تولید که به جهش تولید منجر خواهد شد، عملی شود می‌توانیم به بازار 600 میلیون نفری کشورهای همسایه برای صادرات توجه کنیم در حالی که در کشور محصولات خوبی داریم که مشتریان قابل توجهی نیز برای این محصولات به ویژه در کشورهای منطقه و خاورمیانه وجود دارند.

منتخب مردم زرند و کوهبنان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اشتغال را رونق دهیم امنیت اقتصادی برای جامعه فراهم می‌شود و از منظر صادرات هم می‌توانیم جایگاه مهمی داشته باشیم که این خود برای رفع مشکلات اقتصادی کشور می‌تواند تعیین کننده باشد.

انتهای پیام/3388/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول