اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بحران در کابینه دولت منصور هادی؛ دو وزیر استعفا دادند

وزرای حمل و نقل و خدمات اجتماعی دولت «عبد ربه منصور هادی» در یمن، استعفای خود را اعلام کردند و چند وزیر دیگر نیز احتمال دارد کناره‌گیری کنند.

بحران در کابینه دولت منصور هادی؛ دو  وزیر استعفا دادند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صالح الجبوانی» وزیر حمل و نقل و «ادریس الشرجبی» وزیر خدمات اجتماعی دولت «معین عبدالملک» وابسته به منصور هادی، استعفای خود را اعلام کردند.

به نوشته الجزیره، استعفای الجبوانی در اعتراض به برکناری وی از سوی «معین عبدالملک» نخست‌وزیر دولت منصور هادی رخ داده و استعفای وزیر خدمات اجتماعی نیز در اعتراض به اقدامات «معین عبدالملک» و آن‌چه «ناکارآمدی دولت» خوانده، صورت گرفته است.

به نوشته وبگاه اخبار الیمنی، محافل سیاسی حامی منصور هادی در روزهای گذشته حملات و انتقادات شدیدی علیه دولت «معین عبدالملک» انجام داده و او را به جانبداری از امارات و پاکسازی دولت از مخالفان این کشور متهم کرده‌اند.

نخست‌وزیر دولت مستعفی منصور هادی که جهت‌گیری همسو با امارات دارد، چندی پیش «صالح احمد الجبوانی» از اعضای اخوانی دولت خویش را برکنار کرد و «احمد الخنبشی» را به جای وی منصوب کرد.

منابع یمنی همچنین گزارش داده‌اند که با ادامه اختلافات میان دو جریان اخوانی و همسو با امارات در کابینه «معین عبدالملک» احتمال استعفای چهار وزیر دیگر که نامی از آن‌ها برده نشده نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول