اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

80 درصد مردم به قرنطینه پایبند هستند/لطفا سیزده بدر را در خانه بمانید

فرماندار سنقروکلیایی گفت:به منظور حفظ سلامت همشهریان و مقابله با گسترش ویروس کووید ۱۹ محدودیت های تردد از ساعت ۶صبح روز سه شنبه ۱۲ فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.

80 درصد مردم به قرنطینه پایبند هستند/لطفا سیزده بدر را در خانه بمانید

«محمد ناصر معصومی زاده» در گفت‌وگو با فارس در خصوص محدودیت‌های اعمال شده طی روزهای آینده، اظهار داشت: طول این دو روز ممنوعیت حضور شهروندان و پارک خودروها در کنار تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و همچنین جریمه ۵میلیون ریالی و توقیف خودرو متخلفین به مدت یک ماه اعمال خواهد شد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه موفقیت در اجرای این طرح همراهی مردم در روزهای آینده را می‌طلبد، تصریح کرد: به همشهریان محترم توصیه می شود با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارک‌ها و بوستان‌ها و همراهی با نیروهای نظامی و انتظامی به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

وی همچنین تاکید کرد: تصمیمات و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت هموطنان می‌باشد لذا تخطی از قوانین مربوطه به منزله عدم رعایت حقوق شهروندی بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

معصومی زاده در پایان با تشکر از همراهی اغلب مردم در اجرای طرح جداسازی اجتماعی در شهرستان گفت:خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد مردم  توصیه‌ها و تصمیمات ستاد مقابله با بحران کرونا را رعایت می‌کنند و تنها عده‌ای کم هستند که متاسفانه به سلامت دیگران هم ضربه می‌زنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول