اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

احداث جایگاه سوخت سیار در فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برای رفع مشکل سوخت‌گیری شهروندان احداث جایگاه سوخت سیار در دستور کار قرار گرفت.

احداث جایگاه سوخت سیار در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه هماهنگی استقرار جایگاه سوخت سیار که با حضور مسؤولان عصر شنبه در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: پمپ بنزین‌ یکی از مکان‌های حضور کرونا ویروس است چرا که افراد زیادی در روز به آن مراجعه کرده و به نازل و پول دست می‌زنند که همه این‌ها می‌تواند محل تجمع ویروس کرونا و انتقال آن باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر عدم رعایت اصول بهداشتی توسط عوامل پمپ بنزین شهر فیروزکوه منجر به تعطیلی این پمپ بنزین شده و در پی آن مشکلاتی در زمینه تأمین سوخت برای شهروندان ایجاد کرد.

فرماندار فیروزکوه افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و رفع مشکل سوخت گیری در داخل شهر با تصمیم شورای تأمین شهرستان مصوبه‌ای مبنی بر ایجاد جایگاه سوخت سیار به تصویب رسید.

یوسفی جمارانی عنوان داشت: بر همین اساس جلسه‌ای با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان تشکیل و احداث جایگاه سیار سوخت در پارک جنب شهرداری فیروزکوه به منظور رفع مشکلات سوختگیری شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در این همین راستا مقرر شد شرکت نفت در اسرع وقت نسبت به هماهنگی برای تحویل جایگاه سوخت دو نازله به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول