اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دعوت عضو تیم ملی بدمینتون از مردم برای «ماندن در خانه»

«مسعود پیروزی» در یک پیام ویدئویی از مردم خواست تا در ایام تعطیلات نوروز در خانه بمانند تا زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.

دعوت عضو تیم ملی بدمینتون از مردم برای «ماندن در خانه»

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهمان ناخوانده این روزها و هفته‌های مردم کشورمان ویروس «کووید 19» و یا همان کروناست که با جثه ریز و نانومتری‌اش همه را مشغول خود کرده و بیش از 180 کشور جهان را در شرایطی خاص قرار داده است.

حال و در شرایطی که کشور در این برهه حساس قرار گرفته و این بیماری نیز بیشتر و پرسرعت از همیشه به انتقال و شیوع خود مشغول است تنها راه مقابله و عبور سریع از آن و کاهش آسیب‌ها قطع زنجیره انتقال آن است که بدون تردید نیازمند همکاری همه آحاد و اقشار مردم است.

ورزشکاران و قهرمانان ورزشی کشور نیز یکی از این آحاد مختلف هستند که با توجه به علاقه و دلبستگی مردم به آنها نقش مهمی را در تشویق مردم برای همکاری و همیاری با مسوولان برای کنترل بیماری «کرونا» ایفا خواهند کرد.

 

به همین منظور «مسعود پیروزی» قهرمان گنبدی بدمینتون کشور و مسابقات بین‌المللی جام فجر و عضو تیم ملی بدمینتون کشورمان، با پیوستن به پویش همدلی سمن‌های جوانان برای مبارزه با کرونا با عنوان «حالا جوانان» در پیامی ویدئویی از مردم عزیز خواست تا در ایام تعطیلات نوروز در خانه بمانند تا با پرهیز از سفر و ترددهای غیرضرور موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس شوند.

انتهای پیام/83014/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول