اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۰۱/شهید على نائینى‌ضمیر: اطاعت از رهبر مشت محکمی بر شرق و غرب است

شهید على نائینى‌ضمیر در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ امام را تنها نگذارید و گوش به فرمان آن اسوه تقوا باشید، از او اطاعت کنید و مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان و روباه‌صفتان شرق و غرب بزنید.

۸۰۱/شهید على نائینى‌ضمیر: اطاعت از رهبر مشت محکمی بر شرق و غرب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على نائینى‌ضمیر:

به نام خداوند در هم کوبنده ستمگران و زورگویان

یا ایتها النفس المطئنه ارجعى الى ربک راضیه مرضیه فادخلى فى عبادى و ادخلى جنتى

با درود فراوان بر اختر آسمان ولایت و امامت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا له الفدا و سلام بر حامى مستضعفان جهان، امام خمینى.

خدایا این وصیت‌نامه را در حالى مى‌نویسم که با کوله‌بارى از گناه و معصیت ره به هیچ جا نبرده‌ام و فقط شرمنده و درمانده رو به درگاه تو آمده‌ام زیرا که در رحمت تو همیشه باز است و لطف و مهر تو چنان عظیم است که با این کوله‌بار بزرگ گناه بنده‌ات را می‌بخشى و او را مى‌پذیرى.

حال که موفق شدم و به لطف خدا به دیار عاشقان آمده‌ام و وجود نالایقم را در بین یاوران اسلام و قرآن قرار دهم خدایا تو را سپاس مى‌گویم و از او مى‌خواهم اخلاص را با من عجین گردانی.

 اى مادرم و برادران و خواهران و اى دوستان فراموش نکنید افتخار بزرگى نصیب شما گردیده و امانتى را که نیاز به لحظه لحظه مواظبت داشت به صاحب اصلی‌اش لقاءالله تحویل داده‌اید امیدوارم که خوشحال باشید و حق خویش را که در برابر شما کوتاهى کرده‌ام بر من حلال کنید.

بار خدایا عشق به اسلام و رهبرم چنان در وجودم شعله‌ور است که اگر با این ایمان ناچیز و تن ضعیفم تکه تکه‌ام کنند و یا صدها بار مرا بکشند و باز زنده‌ام کنند و زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار گیرم او را تنها نخواهم گذاشت.

ای مردم عاجزانه مى‌خواهم امام را تنها نگذارید و با اطاعت از فرمان آن اسوه تقوا گوش به فرمان بوده و مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان و روباه‌صفتان شرق و غرب بزنید.

شما اى خانواده‌هاى معظم شهدا و مادران داغ دیده نگران نباشید که بسى سعادت است که لطف خدا شامل هر کس نمى‌شود و باید ایثار کنید و بگذارید بچه‌هایتان بروند به جبهه و فرمان پیامبرگونه و مظلومانه فرزند زهرا را فراخوانند و بدانید که با قطعه قطعه شدن همین عزیزان و به موشک بستن و ویرانه کردن و کشتن هزاران بیگناه است که شرف و انسانیت برای ملت هدیه داده است.

 اى دنیاپرستان پرمدعا و مسلمان‌نماهاى دروغین اى خشک‌مقدس‌ها، اى حیله‌گران، اى پیروان شیطان و اى جنایتکاران پست مرگ و ننگ و لعنت خداوند بر شما باد که اسلام را خدشه‌دار کردید و قلب یک‌میلیارد مسلمان را به درد آوردید که خدا ریشه شما نیرنگ‌بازان را بسوزاند و گمان دارید قیامتى نیست؛ باشد که وعده خدا حق است و از قهر و غضب خدا هلاک می‌شوید.انشاءالله.

پروردگارا دواى دردم جز ریخته شدن خونم نیست، قلبم را نشانه آماج گلوله خصم دشمنان دین و منافقین قرار می‌دهم و در گرماگرم صحراى پرشور کربلاى ایران در خون گرم خود غوطه‌ور می‌شوم و نداى بر حق رهبر شیعیان جهان را با جان ناتوانم و بدن پاره پاره‌ام لبیک می‌گوشم و با خون ناچیزم بساط شما دنیاپرستان و اربابان مزدور را از صفحه تاریخ محو و نابود می‌کنم.

 خدایا این دو آرزو را همیشه از تو طلب مى‌کردم اول خدمت امام رسیدن و دوم شهادت مرا به آروزیم برسان و روسفیدم کن.

در پایان براى مغفرت این بنده حقیر هم دعا کنید؛ از خداوند متعال می‌خواهم که این قربانى ناقابل را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج ) قبول کن.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول