اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

توزیع 120 هزار بسته بهداشتی در نقاط مختلف کشور

120 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده به وسیله گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نقاط مختلف کشور در حال توزیع است.

توزیع 120 هزار بسته بهداشتی در نقاط مختلف کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی اقدامی مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، پویش ملی «احسان سلامت» را راه‌اندازی کرد و در گام نخست، این ستاد مبلغ یک میلیارد تومان به پویش مذکور اختصاص داد.

ترکمانه در توضیح هدف پویش ملی احسان سلامت اشاره داشت: این کمپین با هدف تأمین اقلام و تجهیزات بهداشتی برای نقاط کانون کرونا در سراسر کشور و با اولویت مناطق کم‌‌برخوردار و گروه‌های در معرض خطر تشکیل شده است.

وی تأکید کرد: بنیاد احسان به عنوان متولی پویش ملی احسان سلامت هم در مرحله تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز و هم در مرحله توزیع آن ها، با هماهنگی ستاد ملی مبارزه کرونا اقدام می کند.

ترکمانه اشاره داشت: هم‌اکنون 120 هزار پک شامل اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده به وسیله گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال توزیع در نقاط مختلف کشور است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پایان با تأکید بر اینکه احسان سلامت در مناطق کم‌برخوردار همچنان ادامه دارد، گفت: مردم می توانند برای مشارکت تا سقف دویست هزار تومان در هر نوبت از طریق کد دستوری #3*4030* و برای بیش از آن تا سقف پنجاه میلیون تومان در هر نوبت از طریق سایت دنیای احسان به آدرس ehsan.ir که سایت رسمی بنیاد احسان برای مشارکت در پویش های مختلف است اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول