اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجازه نمی‌دهیم آموزش متوقف شود/ شبکه اجتماعی «شاد» آماده ارائه خدمات آموزشی

اولین گردهمایی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 17 گانه استان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین مُعین و تعدادی از صاحب‌نظران حوزه فناوری به‌منظور معرفی و تبیین اهداف شبکه اجتماعی شاد برگزار شد.

اجازه نمی‌دهیم آموزش متوقف شود/ شبکه اجتماعی «شاد» آماده ارائه خدمات آموزشی

به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛ اولین گردهمایی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 17 گانه استان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین مُعین و تعدادی از صاحب‌نظران حوزه فناوری به‌منظور معرفی و تبیین اهداف شبکه اجتماعی "شاد" برگزار شد.

فرحناز قائدامینی در این جلسه با بیان اینکه  توجه همه ما به امر تعلیم و تربیت ویژه است و اجازه نخواهیم داد آموزش در شرایط پیش آمده متوقف شود، گفت: شبکه اجتماعی دانش‌آموزان(شبکه شاد)، برنامه‌ای منسجم در جهت تحقق اهداف آموزشی در ابعاد گوناگون است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در چنین شرایطی با توجه به نامشخص بودن تاریخ بازگشایی مدارس، لازم است فرآیند آموزش با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه آخرین برنامه  ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش، با عنوان شبکه  اجتماعی دانش‌آموزان یا همان شبکه ی "شاد" است، خاطرنشان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب این برنامه امری ضروری است و اگر در ابتدای کار برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم صورت نپذیرد قطعا ادامه فعالیت برایمان دشوار خواهد شد.

قائدامینی تصریح کرد: لازم است همه مدارس با ورود به سامانه سناد کلاس‌ها را آماده ارائه خدمات بعدی کنند که در این میان نظارت جدی و رصد لحظه به لحظه از جانب مسؤولان صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر لزوم گزارش‌دهی دقیق و صحیح  از جانب همه ادارات، یکی از نقاط قوت این برنامه را امکان نظارت همه‌جانبه و مستقیم بر فعالیت‌های صورت گرفته دانست و گفت: طبق  آمار و گزارش‌های هر منطقه، مدارسی که امکان استفاده از این برنامه را ندارند بررسی و امکانات لازم را جهت رفع مشکلات فراهم کرده و برای مدارسی که دارای محدودیت‌های خاص هستند، به صورت ویژه برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول