اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تعویق انتخابات درون‌حزبی ایالت نیویورک به دلیل شیوع کرونا

انتخابات درون‌حزبی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا در ایالت نیویورک، به دلیل وضعیت وخیم ویروس جدید کرونا در این منطقه به تعویق افتاد.

تعویق انتخابات درون‌حزبی ایالت نیویورک به دلیل شیوع کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اندرو کوئمو» فرماندار ایالت نیویورک می‌گوید به دلیل شیوع ویروس «کووید۱۹»، انتخابات درون‌حزبی در این ایالت را - به عنوان بخشی از فرایند تعیین نامزدهای اصلی دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا - به تعویق انداخته‌ است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این انتخابات که قرار بود بیست‌وهشتم آوریل برگزار شود، اکنون به بیست‌وسوم ژوئن موکول شده است.

این اقدام، پس از تصمیم فرماندار ایالت نیویورک برای اعلام وضعیت اضطراری در این منطقه به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا، اتخاذ شده است.

طبق آمار رسمی، تا کنون ۱۲۳۷۷۶ نفر در آمریکا به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان حداقل ۲۲۲۹ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

پیشتر دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن تخمین زده بود ویروس کرونا  طی چهار ماه آینده به‌صورت میانگین تا ۸۱ هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ می‌کشد و تا ماه ژوئن نیز فروکش نمی‌کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول