اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همکاری 85 وکیل نیکوکار با کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: 85 وکیل، حقوقدان و مشاور حقوقی با کمیته امداد استان زنجان برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان همکاری داشته و معاضدت حقوقی ارائه می‌دهند.

همکاری 85 وکیل نیکوکار با کمیته امداد

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان زنجان در راستای حمایت از جامعه هدف خدمات متعددی ارائه می‌دهد که از جمله آن خدمات حقوقی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به مشکلات حقوقی مددجویان گفت: بسته‌های خدمتی  ویژه‌ای به منظور زمینه‌سازی برای توانمندسازی مددجویان در بخش‌های مختلف  بر اساس نیاز جامعه هدف طراحی و به آنها ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه از خدمات هدفمند کمیته امداد در حوزه توانمندسازی انجام مددکاری حقوقی و مشاوره‌ای و معاضدت قضایی به خانواده‌های نیازمند دریافت این خدمت است، افزود: بیش از  یک هزار و 600 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته از خدمات حقوقی این نهاد در قالب میز خدمت، دوره‌های آموزشی و معاضدت و مددکاری حقوقی بهره‌مند شده‌اند.
صفری با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت وکلای نیکوکار بیان کرد: بر همین اساس 85 وکیل، حقوقدان و مشاور حقوقی با کمیته امداد استان زنجان برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان  همکاری داشته و معاضدت حقوقی ارائه شده در قالب مشاوره، تنظیم لایحه و دفاعیه در رفع مشکلات حقوقی جامعه هدف این نهاد اثرگذاری بالایی داشته است.
 وی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: به منظور بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های موجود در حوزه خدمات قضایی و حقوقی تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین کانون حقوقدانان و وکلا، بسیج حقوق‌دانان و وکلا و مشاوران حقوقی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان منعقد شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول