اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

فراخوان مسابقه «رنگ رنگ تا پیروزی»/ گالری‌گردی مجازی در فرهنگ‌سرای رازی

مسابقه «رنگ رنگ تا پیروزی» با رویکرد بازتاب مبارزه با ویروس کرونا و تلاش جهادی پزشکان و کادر درمانی در نقاشی‌های کودکانه برگزار می‌شود.

فراخوان مسابقه «رنگ رنگ تا پیروزی»/ گالری‌گردی مجازی در فرهنگ‌سرای رازی

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، مسابقه نقاشی «رنگ رنگ تا پیروزی» به پاس قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

برای شرکت در این مسابقه، خانواده کودکانِ علاقه‌مند باید عکسی از نقاشی کودکانشان با هشتگ #رنگ_رنگ_تا_پیروزی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند. اطلاعات بیشتر در صفحه اینستاگرام فرهنگسرا به نشانی https://www.instagram.com/golestan.farhangsara قابل مشاهده است.

مسابقه عکاسی از جلوه‌های همکاری کودکان در خانه، دیگر برنامه‌ای است که این فرهنگسرا تدارک دیده و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید ۳ تا ۵ قطعه عکس از همکاری فرزندان خود در خانه از قبیل آشپزی، نظافت و... را تا ۳۱ فرودین ماه طریق واتس‌اپ به شماره ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ یا به نشانی golestan.farhangsara8@gmail.com ارسال کنند.

* گالری‌گردی مجازی در فرهنگسرای رازی

برنامه گالری‌گردی مجازی با هدف توسعه گردشگری مجازی و تشویق شهروندان به ماندن در خانه توسط فرهنگسرای رازی برگزار می شود.

«خوبی را معروف کنیم» عنوان نخستین نماهنگ گالری‌گردی مجازی است که شامل ۳۵ تابلو عکس از عکاسان مشارکت‌کننده در جشنواره عکس «خوبی را معروف کنیم» است. دومین نماهنگ نیز ۳۵ تابلو عکس برگزیده از آثار عکاسان گیلان و اردبیل را شامل می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این ۲ نمایشگاه به اینستاگرام فرهنگسرای رازی به نشانی farhangsara_razi و یا کانال آپارات منطقه به نشانی www.aparat.com/razi_farhangsara مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول