اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رزمایش دفاع بیولوژیک برگزار شد/ انجام غربالگری در 35 نقطه مشهد

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی از نیروهای حاضر در رزمایش در ۳۵ نقطه و پایگاه در سطح مشهد مستقر شده‌اند و فعالیت غربالگری را انجام می‌دهند.

رزمایش دفاع بیولوژیک برگزار شد/ انجام غربالگری در 35 نقطه مشهد

به گزارش خبرگزای فارس از مشهد، صبح امروز با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، سردار حسین مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، جمعی از مسوولان شهری استانی و شهری و فرماندهان نظامی، رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پادگان عملیاتی لشگر پنج نصر آغاز شد.

سردار مجیدرضا حسن‌زاده در این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه یگان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه استان‌ خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در این رزمایش کنار هم قرار گرفتند تا فعالیت‌های مورد نیاز برای ضدعفونی اماکن، معابر و خیابان‌ها و به ویژه غربالگری به منظور مبارزه با ویروس کرونا را انجام دهند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پای کار بودن تمامی تجهیزات و امکانات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مبارزه با ویروس کرونا خبرداد و گفت: همه پای کار آمده‌اند تا سلامت مردم را تامین کنند و هرچه سریعتر این ویروس را شکست دهند.

وی یادآور شد: قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بهداری شمال شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای حفظ و تامین سلامت مردم مورد استفاده قرار داده و همان گونه که در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله در کنار مردم بوده اکنون نیز به رسالت خود عمل می‌کند.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه برخی از نیروهای حاضر در رزمایش در ۳۵ نقطه و پایگاه در سطح مشهد مستقر شده‌اند، فعالیت محول شده به آنها را انجام غربالگری عنوان کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ۳۰۰ دستگاه تجهیزات جنگ نوین و بهداری رزمی در این عملیات شرکت فعال دارند.

وی با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا یادآور شد: از ابتدای این بحران در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، فعالیت‌های پیشگیرانه‌ و هماهنگ شده‌ای با دیگر نهادها انجام شده است.

سردار حسن‌زاده به مراکز اختصاص مراکز درمانی برای بیماران کرونایی هم اشاره و اظهار کرد: بیمارستان امام حسین(ع) سپاه پاسداران به بستری و درمان بیماران مشکوک به کرونا اختصاص داده شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: یک نقاهتگاه با ظرفیت اولیه ۴۰۰ تخت از سوی سپاه پاسداران برپا شده است که امکان افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی آن تا هزار تخت هم وجود دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا بیمارستانی۲۰۰ تختخوابی همراه با یک نقاهتگاه نیز در استان گلستان ایجاد کرده است.

استاندار خراسان رضوی هم در بخشی از این مراسم اظهار کرد: با همراهی همه دستگاه‌ها و مردم، در حوزه سلامت و پیشگیری اقدامات مثبتی انجام شده است.

علیرضا رزم‌حسینی افزود: از شهروندانی که با مسوولان استان همکاری کرده و صبورانه در خانه‌ها ماندند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 70061/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول