اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بهره‌مندی بیش از ۳۲ هزار نفر از خدمات آموزشی جمعیت هلال احمر لرستان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۳۲ هزار نفر از خدمات آموزشی اعضای جوانان در این استان جهت مقابله با کرونا بهره مند شدند.

بهره‌مندی بیش از ۳۲ هزار نفر از خدمات آموزشی جمعیت هلال احمر لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حمید جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته که اعضای جوانان در  طرح پایش سلامت همپای با اعضای سازمان امداد و سازمان داوطلبان در حال خدمت رسانی به مردم جهت مقابله با کرونا هستند، توانسته‌اند خدمات بسیار مطلوب با اهمیت و امید بخش در سطح استان به انجام برسانند.

وی افزود: تعداد 9 تیم سحاب در همه شعب جمعیت هلال احمر استان ایجاد شد که تاکنون در قالب 168 اکیب خدمات موردنیاز در طرح پایش سلامت را ارائه می‌دهند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: اعضای جوانان به بحث خدمات گندزدایی و ضدعفونی نیز ورود کردند که در این بین بیش از 5300 خودرو ضدعفونی شدند و بسیاری از خیابان‌ها، منازل و حتی مکان های تجاری نیز مورد گندزدایی قرار گرفتند.

جمشیدی تصریح کرد: در بحث غربالگری نیز  اعضای جوانان به همراه اعضای معاونت امداد و داوطلبان در شعب جمعیت هلال احمر استان تاکنون کار تب سنجی 142 هزار و  472 نفر را صورت داده اند.

وی با بیان اینکه از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه‌های بسیار مطلوبی در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه در هشت بخش طراحی شده، افزود: در استان نیز همه آنها به اجرا در آمده‌اند و تا 15 اردیبهشت این طرح ادامه دارد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان افزود: پویش ملی لبخند و پویش ملی با خانواده، پویش ملی هلال‌احمر آماده، جشنواره فیلم و عکس بشردوستی، جشنواره نقاشی، جشنواره خاطره نویسی، طرح ملی آوای وطن، قصه‌گوی تلفنی مهرپویان و تیم‌های حمایت روانی سحر در طرح ملی خدمات بشردوستانه با هدف کمک به خانواده‌ها در راستای آمادگی و مقابله با کرونا ایجاد شده‌اند.

جمشیدی اظهار کرد: تمام توان جمعیت هلال احمر این است که بتوانند خدمات بسیار اثربخشی را در سطح جامعه جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا به اجرا در بیاورند.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول