اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جانبازان، شهدای زنده و چراغ راه امروز هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهارمحال و بختیاری گفت: جانبازان، شهدای زنده و سفیران روشنایی امروز هستند.

جانبازان، شهدای زنده و چراغ راه امروز هستند

فریبرز نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل(ع) گفت: حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) علمدار کربلا، مولا، امام و برادر خود را در سخت‌ترین شرایط تنها نگذاشت، تا پای جان از ایشان و راه و هدفشان حمایت کرد تا اینکه به مقام جانبازی و قرب الی الله نائل شد.

وی با بیان اینکه روز ولادت حضرت عباس(ع) به عنوان روز بزرگداشت جانباز نام گرفته است، اظهار داشت: جانبازان سرافراز دفاع مقدس و اسلام با الگوبرداری از این حضرت و شناخت کامل به فرمان ولیّ زمان خود لبیک گفته و از خاک و ناموس این وطن دفاع کردند لذا اجر این عزیزان کمتر از شهدا نیست و امروز به عنوان شهدای زنده چراغ راه و سفیران روشنایی برای همه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما به چنین مردان ولایتمدار و بصیری می‌بالیم و این آرامش و امنیت را مدیون فداکاری‌های آنان می‌دانیم، افزود: به‌پاس قدردانی از مقام ارجمند جانبازان، این روز باشکوه و مهم را به‌ تمامی جانبازان و ایثارگران استان و خانواده‌های آن‌ها تبریک عرض می‌کنیم.

نجفی با بیان اینکه همه برنامه‌ها و همایش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لغو شد، تصریح کرد: به دلیل شرایط استثنائی کشور و در جهت پیشگیری از شیوع کرونا امکان برگزاری همایش تجلیل از جانبازان عزیز فراهم نشد و از تمام این بزرگواران عذرخواهی می‌کنم، ان شاءالله تجلیل واقعی این عزیزان جانباز در روز قیامت به دست جانباز عرصه تاریخ و دشت کربلا قمر منیر بنی‌هاشم(ع) انجام شود.
انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول