اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ضد عفونی کردن روزانه جایگاه های سوخت در البرز برای کنترل زنجیره انتقال کرونا+ عکس

ضدعفونی کردن تجهیزات از جمله نازل‌ها، دستگاه‌های کارتخوان، شست و شوی روزانه محوطه جایگاه‌ها، سوختگیری خودروها توسط اپراتورها و یا استفاده از دستکش یکبار مصرف برای مراجعانی که خود اقدام به سوختگیری می‌کنند در دستور کار قرارگرفته و در حال اجرا می باشد.

ضد عفونی کردن روزانه جایگاه های سوخت در البرز برای کنترل زنجیره انتقال کرونا+ عکس

محمد علی نجفی رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با اقدامات این مجموعه برای کنترل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: باتوجه به تردد متعدد شهروندان در جایگاههای عرضه سوخت اقدامات متعددی در راستای قطع شیوع بیماری کرونا در جایگاه‌های عرضه سوخت استان البرز انجام شده است.

نجفی افزود: اقداماتی از قبیل ضدعفونی کردن تجهیزات از جمله نازل‌ها، دستگاه‌های کارتخوان، شست و شوی روزانه محوطه جایگاه‌ها، سوختگیری خودروها توسط اپراتورها و یا استفاده از دستکش یکبار مصرف برای مراجعانی که خود اقدام به سوختگیری می‌کنند در دستور کار قرارگرفته و در حال اجرا می باشد.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) منطقه البرز افزود: بازرسان این شرکت بطور مداوم عملکرد جایگاههای عرضه سوخت استان را مورد پایش قرار داده و در صورت نیاز تذکرات لازم ابلاغ می‌شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول