اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

میرتاج‌الدینی: رئیس دادگستری آذربایجان شرقی مستقیماً به موضوع معدن طلای اندریان ورود کند

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم، گفت: فعالیت معدن طلای اندریان در استان آذربایجان شرقی موجب ایجاد آلودگی زیست محیطی در منطقه شده که من از رئیس دادگستری استان می‌خواهم خود مستقیماً به این موضوع ورود کند.

میرتاج‌الدینی: رئیس دادگستری آذربایجان شرقی مستقیماً به موضوع معدن طلای اندریان ورود کند

محمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: معدن طلای اندریان در استان آذربایجان شرقی باعث آلودگی زیست محیطی در منطقه شده و من از رئیس دادگستری استان می‌خواهم که مستقیماً به پرونده این معدن ورود کند.

وی افزود: به دنبال سرریز شدن حوضچه‌های این معدن آب‌های جاری منطقه آلوده شده و این مسأله بیماری و حتی تلف شدن دام‌های دامداران را نیز به دنبال داشته است.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم اظهار داشت: البته به دنبال این آلودگی، فعالیت این معدن متوقف شده و موضوع مورد بررسی قرار گرفته است ولی من از رئیس دادگستری استان می‌خواهم که با توجه به اهمیت موضوع به طور جد خود به پرونده ورود کند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: علاوه بر آسیب کوتاه‌مدت آلودگی‌های معدن برای اهالی منطقه با توجه به آلوده شدن آب‌های جاری این مسأله می‌تواند مشکلات بیشتری را نیز برای مردم ایجاد کند که این موضوع باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول