اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بانک اطلاعات افراد آسیب دیده فاقد بیمه تهیه شود

نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات در مجلس یازدهم خواستار تهیه بانک اطلاعات افراد آسیب دیده ای که بیمه نیستند یا بیمه آنها قطع شده ‌و قادر به دریافت بیمه بیکاری نیستند توسط دولت شد.

بانک اطلاعات افراد آسیب دیده فاقد بیمه تهیه شود

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری  جلسه مجازی مجلس با حضور 133 نفر از نمایندگان اظهار کرد: از آنجا که بسیاری از کسبه خرد،کارگران و سایر اصنافی که امروز تعطیل شده اند با همین درآمد روزانه هم به سختی امرار معاش می کردند در شرایط فعلی و با تعطیلی مستمر، دولت باید برای آنها چاره اندیشی کند.

وی تصریح کرد: در برخی از شهرها بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی در خواست وجوه سنگینی کرده اند که این موضوع خلاف برخی تصمیمات بوده و قرار شد بصورت ویژه پیگیری شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: هرچند تلاش برای اخذ وام از صندوق بین المللی پول صورت گرفته، اما بر اساس اصل ۸۰ قانون اساسی باید به تصویب مجلس برسد.

سلیمی گفت: لازم است بانک اطلاعات افراد آسیب دیده ای که بیمه نیستند یا بیمه آنها قطع شده ‌و قادر به دریافت بیمه بیکاری نیستند توسط دولت تهیه و برای آنها چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: تعطیلی مجلس موجب می شود ارزیابی درستی از تصمیمات و اقدامات دولت وجود نداشته باشد که قرار شد با اخذ مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا ‌و رعایت پروتکل های لازم جلسات بعد از ۲۰فروردین برقرار شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون ویژه در مورد تصمیمات متخذه در مورد تحقق شعار سال نیز مطرح شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول