اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بادامچیان: نوع بروز و فراگیری ناگهانی کرونا مشکوک به توطئه بیولوژیکی است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: نوع بروز و فراگیری ناگهانی کرونا از نظر عقلایی و علمی، کاملاً مشکوک بنظر می‌رسد که بر اثر یک توطئه بیولوژیکی از سوی یک قدرت جنایتکار در سطح بین‌الملل مثل آمریکا باشد.

بادامچیان: نوع بروز و فراگیری ناگهانی کرونا مشکوک به توطئه بیولوژیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست مجازی شورای سیاسی این حزب گفت: سال نو با نزول برکات آسمانی و همت بلند ملت مقاوم و صبور ایران با فداکاری و خدمات ارزشمند مسئولان و مأموران کشوری و لشکری و بسیجی و مردمی، و به ویژه فداکاران عرصه بهداشت، از پزشکان، دانشمندان تلاشگر برای ساخت داروها، پرستاران و کارکنان سلامت و همکاری همگانی و دعا و توسل، شروع شده و با عنایات خدای متعال و جهاد صادقانه همگانی ، انشاالله در آینده نزدیک جشن پیروزی بر این بلیه جهان‌گیر را خواهیم داشت.

وی از طرف حزب مؤتلفه اسلامی از همه تلاش‌های صادقانه در این صحنه پر خطر از همگی آن‌ها که حتی در تعطیلات نوروزی، در خدمت همه بودند تشکر و تقدیر کرد و از رهبر و دولت و ملت چین که در جهت مبارزه با کرونا با جمهوری اسلامی ایران، همکاری صمیمانه و کمک دارویی و لوازم معالجه را ارسال داشتند تقدیر و امتنان داشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از خدمات و گزارش‌های مؤثر دبیران و اعضا و طرفداران حزب در سراسر کشور در رابطه با مبارزه با کرونا، تقدیر نمود و از همه ملت خواست که در تبعیت از رهنمود و فرامین ولی امر مسلمین همه نوع همراهی را در رابطه با مبارزه با کرونا، با یکدیگر و با مسئولان دولت و همه دستگاه ها ونهاد ها داشته باشند.  

وی روش بسیار زشت آمریکا و برخی دولت‌های غربی در رابطه با ادامه تحریم ها در شرایط سخت کرونا، علیه ایران و برخی کشور های دیگر را محکوم کرد و آنرا لکه سیاهی بر دولت فعلی آمریکا و هم دستانش دانست.

بادامچیان سوء استفاده دولت آمریکا و برخی سازمان‌های در ظاهر خدماتی، که در صدد سوء استفاده از موقعیت‌های آسیب‌آور هستند را اقداماتی ضد حقوق بشر و موازین انسانی دانست و گفت ملت و رهبر و ایران با هوشیاری و درایت، مراقب فریب‌کاریها هستند.

وی گفت: نوع بروز و فراگیری ناگهانی کرونا از نظر عقلایی و علمی، کاملاً مشکوک بنظر می‌رسد که بر اثر یک توطئه بیولوژیکی از سوی یک قدرت جنایتکار در سطح بین الملل مثل آمریکا باشد که سابقه به‌کارگیری بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی و کشتار جمعی دو شهر مردمی در ژاپن با هزاران هزار بیمار و معلولان شیمیایی، و سابقه به‌کار بردن سلاح‌های شیمیایی و جنگ میکروبی در کره و ویتنام را دارد. همچنین مزدورش صدام در ایران حملات شیمیایی حلبچه و سردشت و استعمال آن در جنگ نیابتی صدام علیه ایران را با حمایت آمریکا و همدستانش را مرتکب شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: این امر نیازمند تشکیل یک گروه بین المللی است تا منشا و شیوع این بیماری را ریشه یابی کند و مانع جنگ های بیولوژیکی شده و آن را ریشه‌کن سازد.

وی از دولت و همه کسانی که در هر مسئولیتی هستند خواست همه با هم در ریشه‌کنی این بلیه جهانی همراهی صمیمانه داشته باشند وکوتاهی و مسامحه نکنند و به‌ویژه در مشکلات اقتصادی که در اثر مراقبت‌های بهداشتی برای مردم پدید آمده است به یکدیگر یاری رسانند.

دبیرکل موتلفه اسلامی با تبریک مجدد به نمایندگان مجلس یازدهم، از آنان خواست که همه همت خود را از هم اکنون در تهیه برنامه‌های مجلس گام دوم برای حل مشکلات کشور و ملت بکار بگیرند، و همان طور که در نامه خود به همه رای آورندگان آورده ام، از همفکری و توانمندی‌های حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور بهره بگیرند.

بادامچیان ادامه داد: به ویژه در رابطه با شعار جهش تولید که رهبر معظم شعار سال اعلام فرموده اند و با زیر ساخت ها، و و نیروهای ماهر، و امکانات کشور زمینه برای آن مهیاست.

وی به کشورهای منطقه تذکر داد که راه نجات از مشکلات فعلی که گرفتار آن هستند اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا و صهیونیستی است و با اتکا به خدای قادر و نیروی عظیم ملت‌ها و استقلال خود کشورها باید آن‌را کامل کنند.

بادامچیان اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و از همگان خواست برای ماه مبارک رمضان که آماده می‌شوند، با رعایت دستورات بهداشتی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول