اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نامه جمعیت پیشگامان اصفهان به رهبر انقلاب/ تقدیر از کادر درمانی، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی

جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور نامه‌ای محضر رهبر معظم انقلاب ضمن تقدیر از فرمایشات حکیمانه و حیات‌بخش معظم‌له در خصوص شعار سال و بیماری کرونا، از زحمات وزیر بهداشت، کادر درمانی و مجموعه نیروهای مسلح در مقابله و مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

نامه جمعیت پیشگامان اصفهان به رهبر انقلاب/ تقدیر از کادر درمانی، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور نامه‌ای محضر رهبر معظم انقلاب ضمن تقدیر از فرمایشات حکیمانه و حیات‌بخش معظم‌له در خصوص شعار سال و بیماری کرونا، از زحمات وزیر بهداشت، کادر درمانی و مجموعه نیروهای مسلح در مقابله و مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

با تقدیم سلام و تحیات و عرض ادب و احترام و آرزوی توفیق و سلامتی و طول عمر پربرکت آن رهبر عظیم الشان و ولی امر مسلمین جهان.

با کمال مسرت و افتخار فرمایشات حکیمانه و حیات‌بخش جناب مستطاب عالی در آغاز سال و نیز عید مبعث پیامبر بزرگوار اسلام، بسیار دقیق، هدایتگر برای قاطبه ملت ایران بود، سالی که گذشت پر حادثه، غم انگیز و همراه با اعمال ترفندهای شوم دشمنان بود، اما بحمدالله در ظل عنایات خداوند متعال و با تدابیر حکیمانه آن رهبر محبوب و سکاندار کشتی انقلاب به‌خوبی مدیریت شد و آرام آرام رونق تولید تشکل یافت.

سال جدید از سوی حضرت‌عالی تحت عنوان «جهش تولید» فراخوانی، مسوولیت‌آفرین برای مردم و مسوولان گردید، در فرمایشات عید مبعث نیز اشاره فرمودید که راه امام خمینی قدس سره الشریف احیاگر مبعث و برنامه انقلاب اسلامی چکیده و خلاصه‌ای از آن است، در این شرایط طاقت‌سوز که با شیوع بیماری کرونا مملکت ما درگیر آن شده رهنمودهای گران‌قدر حضرت‌عالی بسیار امیدبخش و راهگشا بود و همگان را متوجه امتحان الهی و توسلات، التجاء و استغاثه به درگاه احدیت در عین رعایت تذکرات مسؤولان امور بهداشتی گردانید.

جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با افتخار ضمن تقدیر و تشکر و دعا برای سلامتی آن وجود شریف، از مساعی و تلاش‌های صادقانه وزیر محترم، مؤدب، مردمی و ولایتمدار بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، معاونین و پرسنل آن وزارتخانه به ویژه رزمندگان ایثارگر خط مقدم سلامت، یعنی کادر پزشکی و پرستاری که استراحت و آرامش خود را وقف خدمت‌رسانی و احیای سلامت بیماران کرونایی نمودند نهایت سپاسگزاری خود را اعلام می‌دارد، فرمان آن رهبر عظیم‌الشان به فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر باقری به منظور بسیج همه نیروها در دفاع بیولوژیک و مبارزه با خطر خانمان‌سوز همه‌گیر ویروس کرونا، نقطه عطف امیدبخشی بود که همه نیروهای مسلح را با تمام توان در این امر به عرصه کشانید.

با مدیریت امیر سرافراز سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مجتمع بیمارستانی دو هزار تختخوابی با آخرین وسایل و تجهیزات مدرن در اقل زمان تأسیس گردید و رزمایش پرسنلی ارتش در سالم‌سازی محیط از لوث این ویروس به تحقق پیوست. با تلاش‌های چشمگیر سردار مقتدر و عزیز سرلشگکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه امکانات بیمارستانی سپاه در ایجاد نقاهتگاه‌ها در سراسر کشور قرار گرفت. بر خود لازم می‌دانیم از مساعی صادقانه فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی سردار مردمی و بزرگوار سرتیپ اشتری و پرسنل جان بر کف ناجا در حفظ امنیت و حراست میهن در داخل و در مرزها به ویژه ایام انتخابات که بیم ضربات دشمن می‌رفت و نیز حضور کارآمد آنان در جاده‌ها ممانعت از جابجایی‌های بی‌مورد شهری به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرولا نیز قدردانی نمائیم.

در این بلای خانمان سوز به لطف خداوند بار دیگر شاهد انسجام ملی می‌باشیم، نیروهای داوطلب مردمی از همه قشرها به ویژه طلاب و روحانیون وارد صحنه خدمت‌رسانی شدند، از سوی دیگر تعداد متنابهی از مالکین نیز با الهام از رهنمودهای حضرت‌عالی و به حکم دستورات اسلام از اجاره بهای اسفند و فروردین مغازه‌های خود صرف‌نظر نمودند و روی آوردن آحاد مردم به قرآن و دعا به ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز متجلی گردید.

ضمن سپاس و ستایش به درگاه خداوند قادر متعال امید است در پرتو الطاف الهی و توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداء مردم ایران این امتحان را ان‌شاءالله با موفقیت پشت سر نهاده و نیز سایه بلند پایه حضرت مستطاب عالی مستدام باشد.

رونوشت:

1- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور

2- فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

3- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

4- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

5- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام/63055/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول