اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشنواره سرود «آوای زندگی» در چهارمحال و بختیاری/مسابقه آوازخوانی خانوادگی برای روزهای قرنطینه

مسؤول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان جشنواره سرود «آوای زندگی» در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره سرود «آوای زندگی» در چهارمحال و بختیاری/مسابقه آوازخوانی خانوادگی برای روزهای قرنطینه

امیر بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره سرود «آوای زندگی» در چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان این جشنواره با شعارِ «درخانه میمانیم، باهم میخوانیم» از سوی گروه کُرال آوای باران (موسسه فرهنگی هنری افق آوای جهانبین) با همکاری حوزه هنری و معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

وی اظهار داشت: هدف این جشنواره، نشاط خانواده‌هایی است که سلامتی خود و جامعه را به دید و بازدید، سفر و گردش ترجیح داده‌اند.

مسؤول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: این جشنواره به صورت استانی و مجازی برگزار شده و برگزیدگان آن همزمان با ولادت با سعادت حضرت قائم(عج) اعلام می‌شود.

بنی‌طالبی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره سرود بیان کرد: هر خانواده می‌تواند یک اثر از آثار اعلام شده مثل ای ایران (استاد بنان)، جان مریم (استاد محمد نوری)، مرغ سحر (استاد شجریان)، خونه مادربزرگه، قرص قمر (بهنام بانی) و یا یک اثر محلی به اختیار (ترکی، دهکردی یا بختیاری) را انتخاب کرده و در مدت زمان ٢ تا ٤ دقیقه ارسال کند.

وی تصریح کرد: آثار اجرا شده باید در منزل و محل سکونت ضبط شده و به فیلم‌های ضبط شده در فضای آزاد و سالن عمومی امتیازی داده نمی‌شود، همچنین رعایت شئونات اسلامی در حین اجرا برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.

مسؤول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فیلمبرداری آثار ارسالی با گوشی موبایل انجام شود و آثار ارسالی به صورت کرال خوانده شوند، آثاری که به صورت دابسمش اجرا شود، ارزیابی نمی‌شود. 

بنی‌طالبی گفت: خلاقیت در اجرا، کوک‌خوانی و رنگ صدا، تعداد اعضای خانواده، خلاقیت نمایشی اجرا و نشاط در تهییج بیننده و شنونده از آیتم‌های امتیاز بالا برای هر گروه محسوب می‌شود و به ۳ گروه برتر و ۲ تکخوان برتر آقا، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ١٥ فروردین به شماره  فضایی مجازی ٠٩٩١٥٥٧١٠٦٧ در شبکه‌های تلگرام و واتس آپ ارسال کنند.
انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول