اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین با صدور بیانیه‌ای با تبریک تقارن این ایام با اعیاد شعبانیه بر تحقق جهش تولید در گام دوم انقلاب و افزایش همدلی و اتحاد برای شکست کرونا تأکید شد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس، در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران که به مناسبت فرارسیدن  ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران صادر شد، آمده است:

دوازدهم فروردین یکی از ایام الله بزرگ و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و رأی بیش از ۹۸ درصدی ملت ایران در این روز به یادماندنی در حمایت از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

تقارن چهل ویکمین سالگرد تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعیاد شعبانیه را باید به فال نیک گرفت و توجه داشت که یوم‌الله ۱۲ فروردین نه تنها عید ملت ایران محسوب می‌شود بلکه این روز بزرگ متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بوده و به عنوان روز احیای اسلام و زنده شدن خاطرات انقلاب اسلامی مایه تبریک و مباهات است.

این روزها شاهد جدال مسؤولان و ملت ایران برای شکست ویروس منحوس کرونا هستیم که متأسفانه تاکنون جان تعدادی از هموطنان ما را گرفته است. امروز پرستاران و پزشکان و کادر درمانی کشور در خط مقدم دفاع از سلامت کشور قرار دارند و تلاش جهادی و شبانه روزی مدافعان سلامت شایسته تقدیر و ستایش است. مدافعانی که تاکنون ده‌ها شهید را در راه حفظ و حراست از جان مردم تقدیم کرده‌اند.

در کنار تلاش خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، باید از مجاهدت شبانه‌روزی گروه‌های جهادی تقدیر شود. گروه‌های مردمی که با حضور به موقع در صحنه، بار دیگر همدلی و همراهی ملت ایران را به معرض نمایش گذاشتند و صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ایمان و بصیرت را به نمایش گذاشتند و بدون تردید نزد خداوند متعال دارای اجری عظیم هستند.

سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، سالی که باید ضمن حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان، تولید ملی تقویت و اقتصاد کشور شکوفا شود و در این راستا این باور در میان تمام بدنه مدیران نهادینه شود که تنها راه حل نجات کشور، تکیه بر توان داخلی و حمایت و رونق تولید است. وظیفه آحاد مردم و مسؤولان است که با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری و حمایت از تولید داخلی به صورت جهادی و شبانه‌روزی به میدان آمده و شکوفایی تولید و رونق اقتصادی کشور را رقم بزنند.

از طرف دیگر گام دوم انقلاب و رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، یک سند بی‌نظیر در اختیار متفکران و اندیشمندان است و باید آحاد مردم و مسؤولان، در جهت تحقق منویات رهبری در گام دوم انقلاب به صورت جهادی به میدان بیایند.

در پایان ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، انتظار است که مسؤولان کشور از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور، برای خدمت رسانی به مردم سیل زده و بازسازی مناطق آسیب‌دیده استفاده کنند.

به روح مطهر تمامی درگذشتگان بیماری کرونا که پیکرشان مظلومانه و غریبانه به خاک سپرده شد و تمام جانباختگان سیل اخیر درود می‌فرستیم و امیدواریم با لطف و عنایت الهی و توجهات ویژه اهل بیت عصمت و طهارت و در سایه تلاش و مجاهدت‌های مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی و همکاری و همدلی ملت ایران، شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول