اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

قرائت کنتورهای آب در خراسان شمالی لغو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و برای حفظ سلامت عمومی، برنامه قرائت کنتورهای آب مشترکان استان تا پایان شیوع کرونا لغو شد.

قرائت کنتورهای آب در خراسان شمالی لغو شد

غلامحسین ساقی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد از آخرین تصمیم‌گیری درباره وضعیت قرائت کنتورهای آب مشترکان خراسان شمالی اظهار کرد: علیرغم اینکه برنامه کشوری برای آغاز قرائت کنتورهای آب  از ١۵ فروردین بود و اهمیت این  کار تشریح شده بود اما نظر به درخواست‌های مردم استان که نگران حضور مأمورین قرائت در محل منازل خود بودند لذا این عملیات تا زمان شیوع بیماری، لغو می‌شود و قبوض این دوره از مصارف به شکل علی‌الحساب ارائه خواهد شد.

 

وی افزود: همانگونه که مشترکین گرامی استحضار دارند شرکت‌های آب و فاضلاب خودگردان بوده و برای تداوم حیات و ارائه خدمات نیاز مبرم به مبالغ پرداختی مشترکین دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی تصریح کرد: از عموم مردم شریف استان تقاضا داریم پس از ارائه قبض علی‌الحساب که مبنای آن مصرف مشابه سال گذشته است، با پرداخت هزینه اعلامی، علاوه بر جلوگیری از انباشت بدهی، یاری گر خدمتگزاران خویش در مجموعه آب و فاضلاب باشند.

وی ادامه داد: بدیهی است پس از گذر، دوران شیوع کرونا  و قرائت دقیق کنتور، کسر و اضافه مبالغ پرداخت‌شده موردمحاسبه قرار خواهد گرفت.

ساقی در انتها تأکید کرد: هر ١۵ روز یک بار با بستن شیرهای آب داخل منازل و اطمینان از عدم گردش شماره انداز کنتور، نشت آب در شبکه داخلی را بررسی نمایند  تا خدای ناخواسته شاهد خسارت احتمالی به بنای ساختمان‌ها نباشیم.

گفتنی است طی روزهای گذشته تعدادی از شهروندان و ساکنان خراسان شمالی نسبت به قرائت کنتورها و احتمال شیوع کرونا ابراز نگرانی کرده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول