اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلمب 1100 واحد صنفی در مازندران/ ادامه تعطیلی بازار تا 22 فروردین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: یک هزار و 100 واحد صنفی در سطح استان پلمب شدند.

پلمب 1100 واحد صنفی در مازندران/ ادامه تعطیلی بازار تا 22 فروردین

حسین قوانلو امروز درباره وضعیت بازارهای مازندران در تعطیلات نوروز ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: به‌منظور  جلوگیری از خطرات شیوع  ویروس کرونا مقرر شد بازار و واحدهای غیرضروری تعطیل شوند که این تصمیم در سراسر استان اجرا شد.

وی با اشاره به ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا 22 فروردین ماه امسال، افزود: حدود ۱۵۶هزار واحد صنفی در سطح استان فعال است که از این تعداد از ۸هزار و 600 واحد بازرسی به عمل آمده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یک هزار و 100 واحد صنفی در سطح استان پلمب شدند، تصریح کرد: با توجه به تعداد واحدهای صنفی سراسر استان، میزان واحدهایی که قوانین صنفی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را در مازندران رعایت نکرده اند بسیار کم بوده که با همان دسته برخورد قانونی لازم صورت گرفته است.

این مسؤول با اعلام اینکه ۹۵درصد بازار این مساله را رعایت کردند که جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی واحدهای خبازی، میوه فروشی‌، قصابی، واحدهای صنفی فروش مرغ و تخم مرغ و فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده با رعایت مسائل بهداشتی به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند و مردم نگران تامین کالاهای خود نباشند.

انتهای پیام/86034/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول