اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای مانور ضدعفونی معابر شهری در مرکز مازندران

معاون خدمات شهری شهرداری ساری از اجرای مانور ضدعفونی معابر شهری در مرکز مازندران خبر داد و گفت: از کلیه شهروندان ساروی درخواست داریم تا عصر دوشنبه ۱۱ فروردین، حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند.

اجرای  مانور ضدعفونی معابر شهری در مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه هماهنگی مانور بزرگ ضدعفونی معابر شهری  امروز با حضور روسای سازمان‌های تابعه به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان برگزار شد.

مصطفی نیک‌نقش معاون خدمات شهری شهرداری ساری در این جلسه برگزاری این مانور بزرگ را استمرار مسیر خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا در استان مازندران، شهرداری ساری با تأکیدات اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار مرکز استان همواره در صف اول خدمت به مردم و تأمین شرایط ضدعفونی معابر عمومی و شهری بوده است.

وی افزود: سی و چهارمین مرحله ضدعفونی با دستور شهردار ساری، در قالب مانور بزرگ ضدعفونی معابر شهری با هدف استمرار خدمت به مردم در مسیر مقابله با ویروس کرونا فردا دوشنبه یازدهم فروردین راس ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد که در واقع این مانور موج سوم مجموعه اقدامات شهرداری ساری در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری به اهمیت ضدعفونی معابر در راستای مقابله با شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین خدماتی که شهرداری ساری در این ایام ارائه کرد، انجام ضدعفونی اصولی معابر شهری و محیط‌های عمومی با پمپاژ محلول‌های ضدعفونی استاندارد، بوده است.

نیک‌نقش افزود: این اقدامات با هدف مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا انجام شده است و از مجموعه همکاران شهرداری ساری و سازمانهای تابعه تشکر و قدردانی دارم که پس از پزشکان، پرستاران و کادر درمان در صف اول مقابله با کرونا در ساری بوده اند.

وی به مشارکت فعال کلیه سازمان‌های تابعه شهرداری ساری در این عملیات اشاره کرد و گفت: مانور بزرگ ضدعفونی معابر شهری با مشارکت سازمان‌های تابعه شهرداری ساری و مجموعه مدیریت شهری و با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات از چهار نقطه ورودی شهر آغاز و کلیه معابر اصلی و فرعی تحت پوشش این اقدام قرار خواهند گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری از کلیه شهروندان ساروی خواست تا عصر دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹، حتی المقدور از منازل خود خارج نشده و خودروهای خود را در پارکینگ منازل پارک کنند تا در زمان انجام اقدام ضدعفونی شهر مشکلی برای شهروندان و همکاران مجموعه شهرداری  ایجاد نشود.

انتهای پیام/86041/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول