اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مساعدت حوزه های قضایی در کنترل مبادی ورودی شهرهای فارس

رئیس کل و معاونان قضایی دادگستری فارس با سفر به شهرستان‌های کازرون، ممسنی ، رستم و کوهچنار ضمن بررسی نحوه خدمت رسانی پرسنل این حوزه های قضایی، نحوه کنترل و نظارت بر مبادی ورودی این شهرستانها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مساعدت حوزه های قضایی در کنترل مبادی ورودی شهرهای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها، نظارت بر اعمال محدودیت در مبادی ورودی شهرها است، در دیدار با مسئولان انتظامی شهرستان های غرب فارس بر کنترل و ممانعت جدی از ورود افرادی که  قصد سفر به این شهرستان‌ها را دارند تأکید کرد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه تمهیدات اتخاذ شده مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور کنترل شیوع این ویروس است به دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان تأکید کرد در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی مساعدت لازم جهت کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی شهرها را در دستور کار قرار دهند.
 وی با حضور در دادگستری شهرستان‌های غرب استان ضمن دیدار با همکاران کشیک، برخی پرونده‌های تشکیل شده در ایام کشیک، نحوه رسیدگی و  صدور دستورات قضایی را مورد بررسی قرار داد و با برخی مراجعان ملاقات کرد.
رئیس‌کل دادگستری فارس ضمن تأکید بر عدم پذیرش مراجعات غیرضروری به لحاظ پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا همچنین تأمین سلامت مردم و کارکنان مجموعه قضایی،  ضرورت پاسخگویی مناسب در خارج از اوقات اداری توسط واحدهای کشیک  و تداوم فعالیت شبانه روزی همکاران را یادآور شد و بیان کرد: خدمات مجموعه قضایی در هیچ زمانی تعطیل بردار نیست و کارکنان این مجموعه در هر شرایطی به ارائه خدمات می‌پردازند.
  وی در ادامه این سفر یک روزه در جریان برخی مشکلات و کمبودهای موجود در حوزه‌های قضایی قرار گرفت و راهکارهای رفع آن را با حضور معاونین قضایی مورد بررسی قرار داد.
رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان اظهار امیدواری کرد: با توسل به موالید نورانی شعبان المعظم و مشارکت همه مردم استان همچنین رعایت نکات بهداشتی و قطع زنجیره ارتباط، دوران پراسترس ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا را پشت سر گذاشته و با وفاق و همدلی مجموعه مدیریت استان شاهد رشد و تعالی استان در همه سطوح از جمله عرصه قضایی استان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول